Ir geras, ir įvertintas

geras

Tai yra taisyklė: dažnai tinkamai neįvertinamas Subaru Forester savo šeimininkus džiugina patraukliomis savybėmis ir užtikrina itin gerą patikimumo lygį.

Retas automobilių gamintojas taip gerai užslaptina savo kūrinius, kaip šis visų ratų pavaros ekspertas iš Japonijos. Pirmieji Subaru savininkai vertinami kaip lojalūs ir itin patenkinti savo pirkiniu asmenys, o štai antrieji, t.y. įsigiję šios markės atstovą iš antrų rankų, krapšto galvas, žiūrinėdami jiems nedaug ką sakančių automobilių gamą. Tai pasakytina net ir apie trečios kartos Subaru Forester. 2008 metų pavasarį pasirodęs modelis aukštu stogu jau turėjo kur kas daugiau SUV automobiliui būdingų genų nei jo pirmtakai. Ir tai buvo suderinta su opoziciniu „Boxer“ tipo varikliu ir nuolatine visų ratų pavaros sistema.

Mūsiškis Forester Comfort 2.0 Type SH turi ir daugiau specifinės įrangos: kadangi dyzelinio variklio teko laukti iki 2008 metų rudens, gamykla benzinines versijas aprūpindavo suskystintų gamtinių dujų įranga. Dėl vietoje atsarginio rato įrengto 54 litrų dujų baliono gamintojai buvo priversti šiek tiek pakelti bagažinės grindis. Tačiau nėra to blogo, kas neišeitų į gerą – toks žingsnis leido gerokai padidinti nuvažiuojamą atstumą ir sumažinti kelionės išlaidas.

Nepriklausomai nuo pasirinktų degalų rūšies, Subaru važiuoja vienodai sklandžiai. Dviejų litrų, 150 AG „bokseris“ dėl savo konstrukcijos visuomet veikia gerai. Jo temperamentą labiau riboja archajiška, keturių laipsnių automatinė transmisija. Norintieji didinti tempą, neiškentę bandys pavaras jungti rankiniu būdu. O geriausia būtų pasirinkti versiją su penkių pavarų mechanine greičių dėže.

geras1

Reikia pastebėti, kad Forester standartinėje įrangoje yra demultiplikatorius, tad galima naudotis pažeminta pavara. Tai praverčia važiuojant itin prastais keliais ar bekele.

Salone erdvės yra pakankamai. Informacija neperkrautame prietaisų skydelyje matyti aiškiai, indikatoriai yra lengvai įskaitomi. Pakaba veikia komfortiškai, aukšta sėdėjimo padėtis užtikrina gerą matomumą.

Ir tik kilstelėjus keltuvu pavyks pamatyti, kad šis Forester 92 000 kilometrų – tiek rodo jo odometras – įveikė važiuodamas ne tik asfaltuotais keliais. Purvo ir žemių pėdsakai ant dugno rodo, kad automobilis reguliariai važinėjo miškais ir kaimo keliukais. Juk šie japoniški SUV garsėja savo gebėjimu dirbti tokiomis sąlygomis. Todėl Forester yra argumentuota alternatyva, ieškantiems SUV automobilio.

IŠVADA

Forester – nepastebimas automobilis. Bet jis tinka važinėti tiek mieste, tiek bekele, siūlo erdvų saloną ir gerą komfortą. Su įmontuota suskystintų dujų įranga juo galima važiuoti pigiau už bet kurį benzinu arba dyzelinu varomą pseudo visureigį. Jam reikėtų tiktai ryškesnio įvaizdžio ir daugiau galios.

ABL, 2015 m. Nr. 3