Praktiškasis Seat Leon ST, turintis išskirtinę 280 „arklių“ galią.
Labai stilingas ir greitas. Leon ST, be jokios abejonės, yra itin dailus universalas. Efektingai įkypa automobilio galinė dalis ir aštrios linijos atrodo dinamiškai. Po išraiškingu kėbulo rūbu „įkurdintas“ įspūdingo dydžio bagažo skyrius, kurio talpa nuo 587 iki 1470 litrų. Taigi šis gražuoliukas tikrai ne tik greitas, bet ir praktiškas. Jo dviejų litrų benzininis variklis su turbina, lengvai didina apsukas ir bet kuriuo metu jaučiama, kad jame snaudžia didelė jėga. Veikiamas turboslėgio, nubunda žvėris, kurio varomas universalas iki 100 km/h įsibėgėja per 6 sekundes, o nuspaudus greičio pedalą „iki dugno“ jis lekia maksimaliu 250 km/h greičiu. Tuo metu, kai tachometro rodyklė pasiekia raudoną liniją, žyminčią 650 aps./min., variklis dirba žvaliai, skleisdamas sodrų, malonų ausiai garsą. Dvigubos sankabos šešių laipsnių automatinė pavarų dėžė automobilio įsibėgėjimą pagreitina dešimtadaliu sekundės, bet papildomai kainuoja 1700 eurų.
Važiuojant normaliai, universalas sunaudoja 7,7 litro degalų 100 km kelio, tačiau važiuodamas maksimaliu greičiu naujasis Cupra sudegina vos ne dvigubai daugiau benzino. Versija, kurios galingumas siekia 265 AG ir kuri turi 18 colių ratlankius, Vokietijoje kainuoja 32 650 eurų. Taigi geriau palaukti gegužės mėnesį pasirodysiančio „kompaktinių universalų etalono“, o tiksliau versijos, kurios galingumas sieks 280 AG, ratlankiai bus 19 colių. Jis kainuos nuo 33 860 eurų. Ar Seat Leon Cupra universalo kėbulu bus prekiaujama ir Lietuvoje, kol kas neaišku. Modelio hečbeko kėbulu kaina mūsų šalyje – nuo 26 983 eurų.
ABL, 2015 NR. 4