Komercinių automobilių pirkėjai – itin pragmatiški klientai. Ir juos vilioja ne nauji blizgučiai.
Volkswagen“ koncernas, atnaujindami savo bestselerį Caddy, koncentravosi ties tuo, kas nėra matoma plika akimi. Ir galutinį rezultatą įvardijo ne dar kartą atnaujintu trečios kartos, o jau ketvirtos kartos Caddy modeliu. Naujasis komercinis automobilis viešai bus parodytas Ženevos automobilių parodoje, tačiau prieš šį debiutą jis buvo pristatytas Lenkijoje, Poznanėje. Šiame mieste „Volkswagen“ turi net keturias gamyklas. Tiksliau, ketvirtoji,
esanti Poznanės priemestyje Vžešnioje, dar tebėra statoma. Joje nuo 2016 metų bus gaminamas būsimasis Volkswagen Crafter, o bendras šios gamyklos pajėgumas sieks 100 tūkstančių automobilių per metus.
Caddy ir kai kurios VW T5
versijos Poznanėje gaminamos jau 10 metų ir parduodamos visame pasaulyje. Naujasis Caddy taip pat bus gaminamas Lenkijoje.
Išoriniai naujojo modelio pokyčiai labai nežymūs: pakeista priekinė dalis, galiniai žibintai, virš galinių durelių atsirado aerodinamiką ir išvaizdą šiek
tiek gerinantis aptakas, priekinės durelės „įrėmintos“ ryškiau profiliuotame kėbulo išlinkio kontūre. Įdėmiai pažiūrėjus, galima rasti ir daugiau neesminių niuansų. Nors naujajame automobilyje panaudota per 4000 naujų detalių, konstrukcija liko tokia pati, įskaitant ir senąją platformą.
Salone į akis krinta naujas prietaisų skydelis ir, kaip skelbiama, geresnės apdailos medžiagos. Jų pagerėjimą sunku įvertinti, bet siūlomos įrangos asortimentas pasiekė naują lygmenį. Šiame sąraše yra: automatinė parkavimo sistema, jutiklinis ekranas, kuriuo valdoma naujos kartos pramogų ir informacinė sistema, 360 laipsnių apžvalgos kameros ir prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema. Be to, siūloma automatinė miesto avarinio stabdymo sistema, nuo pradūrimo apsaugotos padangos ir kitokia, aktyvų saugumą didinanti, įranga. Vairuotojai turėtų įvertinti padidintą vairaračio ir sėdynės reguliavimo amplitudę. Klientai galės rinktis vieną iš aštuonių variklio versijų ir mechaninę arba dviejų sankabų DSG transmisiją.
Turbodyzelinių TDI variklių galingumas siekia nuo 75 iki 150 AG. Trys benzininiai motorai siūlo nuo 83 iki 123 AG. Aštuntoji versija yra 1.4 TGI
variklis, varomas gamtinėmis dujomis.
Pati taupiausia TDI versija teoriškai siūlo mažesnes nei 4 l/ 100 km sąnaudas, bet dujomis varoma TGI versija yra dar taupesnė: ji 100 kilometrų kelio
reikalauja vos 4,1 kilogramo gamtinių dujų. 120 AG pasiekianti TDI versija galės būti siūloma su visų ratų pavara – dabar tai visiškai retas pasiūlymas
tarp šio segmento atstovų. Europos keliuose naujasis Caddy turėtų pasirodyti vasaros viduryje.
IŠVADA
Nors ir nuodugniai atnaujintas, VW Caddy su savo pirmtaku išsaugo daugybę bendrų bruožų ir komponentų. Nekelia abejonių, kad itin ragmatiškiems
komercinių automobilių pirkėjams naujasis Caddy ir toliau bus pats geriausias pasirinkimas.
ABL, 2015 m. Nr. 3