Trečiadienį Volkswagen Aktiengesellschaft valdybos pirmininkas paskelbė 5 esminius koncerno veiklos reorganizavimo žingsnius. „Mes turime žvelgti plačiau, nei apsiribodami dabartine situacija ir sukurti Volkswagen koncernui tolesnės sėkmingos plėtros prielaidas. Volkswagen iš šios padėties išlips daug stipresnis, nei anksčiau” Jis taip pat paskelbė, kad jau beveik parengta koncerno strategija laikotarpiui iki 2025 metų. Visa ši strategija bus pateikta visuomenei kitais metais.
Volkswagen vadovas paaiškino, kad šiuo metu esminis jo veiklos prioritetas – suteikti maksimalią pagalbą klientams, kurių automobiliai tapo probleminiais dėl plačiai nuskambėjusio skandalo. Anot Müllerio, Volkswagen intensyviai ruošia šios problemos sprendimo priemones. Visi veiksmai derinami su Vokietijos KBA – Vokietijos federaline autotransporto žinyba, visos priemonės pateikiamos jos aprobavimui ir bus pradėtos diegti 2016 m. sausio mėn.
Antrasis prioritetas – objektyviai ir išsamiai ištirti susidariusią padėtį ir nustatyti viso to priežastis. Dėl to, prie anksčiau minėtų konsultacinių ir tyrimo bendrovių prisijungė pasaulinis audito lyderis – bendrovė Deloite.
Trečiasis prioritetas – atlikti decentralizaciją ir suformuoti naują koncerno valdymo struktūrą. Volkswagen generalinis direktorius tikino, kad nuo šiol koncerno markės ir specifiniai rinkos regionai gaus ne tik didesnę autonomiją, bet ir bus skiriamas didesnis dėmesys kitoms strategijoms, didinama unifikacija ir stengiamasi gauti kuo daugiau naudos iš koncerno markių sinergijos bei kuo taupiau naudoti vidinius koncerno resursus. Be to, numatyta atlikti daugiau, kaip 300 šiuo metu koncerne gaminamų modelių pelningumo reviziją, ateityje teikiant plėtros prioritetą tik pelningiausiems modeliams ir šeimynoms.
Ketvirtasis prioritetas – korporacinės kultūros ir vadovybės elgesio rekonstrukcija. Būtina iš naujo perkainoti korporacines vertybes ir pakylėti Volkswagen koncerną į naują lygmenį, paliekant šiuo metu esamus nesklandumus praeityje.
Penktasis prioritetas – šiuo metu galiojančią koncerno strategiją iki 2018 metų transformuoti į strategiją iki 2025 metų.
Pasak generalinio direktoriaus, esminis naujosios strategijos prioritetas būtų kokybinis koncerno augimas. Tikimasi, kad 2025 metų strategija bus parengta iki šių metų pabaigos ir maždaug ateinančių metų viduryje bus pristatyta visuomenei, žiniasklaidai ir suinteresuotiems asmenims.
www.auto-bild.lt