Atnaujintas „Range Rover Evoque“ atvyko  

RR_16MY_Evoque_exterior__13__LowRes

„Land Rover“ inžinieriai išlaikė pažadą nesugadinti „Evoque“  

Automobilių rinka ošė, kai kažkada dizainerių fantazija laikytas „Range Rover Evoque“ buvo pradėtas gaminti serijiniu būdu. Analitikai kraipė galvas, kai „Evoque“ tapo geriausiai parduodamu visų laikų bendrovės „Land Rover“ modeliu. Vartotojai reikalavo nesugadinti unikalaus dizaino miesto visureigio, kai metų pradžioje pasigirdo gandai apie būsimą „Evoque“ atnaujinimą. Atnaujintas „Evoque“ jau atvyko į „Inchcape Motors“ saloną Vilniuje, ir jis – čia prisiekusieji  gerbėjai gali lengviau atsidusti – nesugadintas.

Mažiausio koncerno visureigio išvaizda pasikeitė nedaug, tačiau akcentai matomi. Atnaujintos radiatoriaus grotelės, naujos formos LED žibintai, platesnės „žandenos“ ir ploni rūko LED žibintų ūseliai „Evoque“ veidui suteikė kiek daugiau griežtumo, tačiau jis liko toks pat išskirtinis ir lengvai atpažįstamas kaip ir anksčiau. Kiek pakeistas galinio spoilerio dizainas su integruotu stabdžių žibintu ir pelekas su integruota 3G mobiliojo ryšio antena. Trys nauji komplektai lengvojo lydinio ratų taip pat pokyčių sąraše.

RR_16MY_Evoque_exterior__16__LowRes

„Vos pasirodęs „Evoque“ tapo kultiniu miesto visureigiu, savo ištikimų gerbėjų būrį jis turi ir Lietuvoje. Jų santykis su automobiliu yra ypatingas, grįstas emocijomis, todėl gamintojams labai sudėtinga tokius modelius tobulinti. „Land Rover“ inžinieriams ir dizaineriams puikiai pavyko neperžengti tos sunkiai apčiuopiamos ribos, kuomet meilė lengvai virsta neapykanta ir pirmoji reakcija į atnaujintą „Evoque“ yra labai teigiama“, – kalbėjo „Inchcape  Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.

Salone dizaineriai save ribojo mažiau – nauji krėslai, durų daiktadėžės, kiek pakeistas prietaisų skydelis, nauja komunikacijos sistema „InControl“ su populiarių mobiliųjų programėlių diegimo galimybėmis, pasiekiama aštuonių colių įstrižainės liečiamuoju ekranu, naujos apdailos medžiagos ir  trejetas naujų interjero spalvų.  Atnaujinimų visuma leido sukurti jaukesnę ir prabangesnę salono aplinką.

Tačiau svarbiausios „Jaguar Land Rover“ naujienos neįmanoma pastebėti nepakėlus variklio dangčio – visiškai naujas „Ingenium“ šeimos keturių cilindrų dyzelinis variklis TD4 atitinka „Euro6“ aplinkosaugos reikalavimus, jo anglies dvideginio emisija siekia vos 109 g/km, o 100 km kelio jis sunaudoja vos 4,2 litro dyzelino. Variklio, kurio blokas išlietas iš aliuminio, galia, priklausomai nuo versijos, siekia 150 arba  180 AG. Jis taip pat yra 20-30 kg lengvesnis, nei ankstesni TD4 serijos varikliai. Tai pats efektyviausias variklis koncerno istorijoje.

Benzino mėgėjams siūlomas atnaujintas keturių cilindrų 240 AG galios Si4 variklis, kuriuo varomas „Evoque“ 100 km kelio sunaudoja 7,8 litro benzino. Miesto visureigis su tokiu varikliu iki 100 km/h įsibėgėja per 7,6 s, o jo maksimalus greitis siekia 217 km/h.

RR_16MY_Evoque_interior__1__LowRes

Atnaujinti „Evoque“ yra pirmieji „Land Rover“ bendrovės modeliai, žymimi „E-Capability“ versijos ženklu. Tokio žymėjimo nusipelno draugiškiausios aplinkai modifikacijos, jas galima atpažinti iš mėlyna spalva nudažyto „Evoque“ ženklo.

Nepaisant miestietiško visureigio būdo, „Evoque“ iš didesniųjų „Range Rover“ brolių gavo pagalbinę „All-Terrain Progress Control“ (ATPC) sistemą, kuri leidžia nustatyti ir laikytis optimalaus greičio važiuojant bekele ir prastais keliais.

Nuo 2011 metų buvo pagaminta ir parduota apie 500 000 „Evoque“. Šis modelis tapo greičiausiai parduodamu „Land Rover“ automobiliu istorijoje. „Evoque“ įvairiuose tarptautiniuose automobilių bei dizaino konkursuose laimėjo daugiau nei 165 apdovanojimus.

Atnaujintas „Evoque“ „Inchcape Motors“ salonuose kainuoja nuo 36 200 eurų.

www.auto-bild.lt