Audi Sport – raumenys ir kito sezono prioritetai

Audi Sport Finale 2015

Miunchene Audi Training treniruočių centre įvykusiame iškilmingame Audi Sport Finale renginyje bendrovės automobilių sporto padalinys iškilmingai „žengė” į 2016 metus. Nors iki tikrųjų naujųjų dar toloka, o ir lenktynių sezonas prasidės tik pavasarį, tačiau šiame renginyje staigmenų ir puikios atmosferos nestigo. Pristatytas kitą sezoną varžovams daug galvos skausmo kelsiantis LMP1 kategorijos bolidas Audi R18, inauguruotos 2016-ųjų sezono DTM komandos, į trasas išlydėtas metų pradžioje iš inžinierių dirbtuvių išriedėjęs ir per visus 2015 metus nuodugniai bandytas naujasis Audi R8 LMS. Be to, patvirtintas Audi Sport TT Cup vieno modelio čempionato tvarkaraštis ir preliminarus dalyvių sąrašas, kuriame šiuo metu į 20 čempionato dalyvių vietų pretenduoja net 125 sportininkai.

LMP1 kategorijos Audi R18 bolidas varžysis legendinėse Le Mano 24 val. ištvermės varžybose ir kituose FIA Pasaulio ištvermės lenktynių čempionato (WEC) etapuose. 2016 – ųjų sezoną naujos laidos Audi R18 įkraunamas lenktyninis hibridas pasitiks su patobulinta kėbulo aerodinamika, dar gausesnio lengvų lydinių panaudojimo sąlygotu sumažėjusiu automobilio svoriu, dar talpesniais ličio jonų akumuliatoriais, skirtais hibridinės jėgainės elektros motorui ir, žinoma, dar labiau patobulintu TDI varikliu.

„Mes pasikliaujame TDI kaip labiausiai pasiteisinusia variklių technologija. Vis dar įžvelgiame nemažą TDI variklių tobulinimo potencialą, kurį metais iš metų atskleidžiame gausiomis inovacijomis” – iškilmingame renginyje kalbėjo Audi Motorsport vadovas dr. Wolfgangas Ullrichas.

2016 m. balandžio 17 d. Silverstono trasoje prasidedančiame FIA  WEC ištvermės lenktynių čempionate Audi Sport Team Joest komanda prie starto linijos pastatys ne tris, kaip anksčiau buvo įprasta, bet du R18 bolidus. Trečiojo ekipažo nebus ir Le Mano 24 val. lenktynėse.  (Šiuo Volkswagen koncernui nepalankiu laikotarpiu panašūs taupymo vajai siaučia ir pas „koncerno sesę”, aršią Audi varžovę lenktynių trasose – Porsche komandą (red.).

DTM čempionate Audi tikisi daug pasiekti pastovumu. Į 2016 m. DTM sezoną be didelių pakeitimų žygiuoja visi 8 lenktynininkai, per 18 šių metų sezono rungtynių laimėję Audi markei net 10 pergalių. Vienintelis pokytis – Adrienas Tambay ir Nico Mülleris susikeitė komandomis. Būsimajame DTM sezone Audi automobiliais važiuos Abt Sportsline, Phoenix ir Rosberg komandos.

Gausu naujienų ir GT čempionato padangėje. Per 2015 metus pagaliau baigtas konstruoti ir nuodugniai išbandytas naujos laidos Audi R8 LMS. Jis jau pradedamas tiekti klientų komandoms. 2016 –ųjų GT sezonui buvo planuojama pagaminti ir atsarginėmis dalimis aprūpinti 45 šio modelio automobilius, tačiau, dėl didžiulio klientų komandų susidomėjimo planuojama jų pagaminti daugiau.

Su Audi R8 LMS bus lenktyniaujama visuose 4 žemynuose. Įdomiausiomis GT varžytuvėmis 2016 m. laikomos dvi 24 val. ištvermės lenktynės, įvyksiančios Vokietijos Niurburgo ir Belgijos Spa žieduose, 12 val. ištvermės lenktynės Bathursto žiede Australijoje ir Makao įvyksiančiame FIA GT World Cup pasaulio taurės čempionate.

Audi Sport TT Cup vieno modelio čempionatas vyks kaip papildomos lenktynės prieš DTM čempionato  startus. Šiais metais šiame čempionate varžysis ne 18, o jau 20 ekipažų. Gruodžio 4 ir 5 d. netoli Romos eančiame Vallelungos žiede vyks atrankos lenktynės. Iš viso šiame quattro GmbH organizuojamame čempionate pareiškė norą varžytis 125  lenktynininkai iš 35 pasaulio šalių.

www.auto-bild.lt