Praėjusiais metais Europos vartotojai, rinkdamiesi komercinį automobilį, dažniausiai pirko „Ford“ markės automobilius. Komercinių automobilių segmente ši „Ford“ sėkmė yra didžiausia per pastaruosius 18 metų. Išaugusį „Ford“ komercinių automobilių populiarumą lėmė atnaujinta „Transit“ modelių serija ir Europoje sparčiai populiarėjanti internetinė prekyba, kurios prekėms pristatyti labiausiai tinka komercinis transportas.
2015-aisiais Europoje buvo parduota daugiau kaip 280 tūkst. komercinės paskirties „Ford“ automobilių, t.y. 23 proc. daugiau negu 2014 m. Dviženkliui pardavimų augimui didžiausios įtakos turėjo garbingą 50 metų jubiliejų šventusios „Transit“ modelių šeimos sėkmė. Jų buvo parduota 233 tūkst. vienetų – net 46 tūkst. daugiau nei prieš metus.
„Investavome į naujų komercinių „Ford“ modelių plėtojimą, sukūrėme patikimesnius ir taupesnius automobilius, aprūpintus tokiomis vairavimo kokybę gerinančiomis technologijomis kaip adaptyvus greičio valdymas (ACC) bei važavimo krypties išlaikymo ir kontrolės sistema (LKA). Šiuo metu Europos rinkai „Ford“ siūlo pačią naujausią komercinių modelių liniją. Be to, šiemet ruošiamasi pristatyti naujas transmisijas, skirtas „Transit“ ir „Transit Custom“ modeliams ir visiškai naują pikapą „Ford Ranger“, – sako „Ford of Europe“ viceprezidentas Roelantas de Waardas.
Naujausias Ekonomikos ir verslo tyrimų centro tyrimas parodė, jog komercinių automobilių pardavimų apimtys glaudžiai susiję su bendru Europos ekonomikos augimu. Komercinės transporto priemones prekių pristatymui dažniausiai perka internetinės prekybos tinklai, taip pat naujai besikuriantys verslai, tokie kaip dažymo, tinkavimo, santechnikos paslaugas teikiančios įmonės.
„Ford“ komerciniai automobiliai 2015 m. sudarė 12,6 proc. visos komercinių automobilių rinkos ir aplenkė artimiausią konkurentą šiame segmente – „Volkswagen“. Praėjusiais metais „Ford“ šventė ypatingą sukaktį – Jungtinėje Karalystėje jau 50 metų iš eilės „Ford“ yra daugiausiai parduodamų komercinių automobilių viršūnėje. Pirmaujančią poziciją „Ford“ taip pat išlaikė Danijoje, Vengrijoje, Airijoje bei Turkijoje.
Išaugusius pardavimus praėjusiais metais demonstravo visi keturi atnaujinti „Transit“ komercinių automobilių modeliai – „Transit“, „Transit Custom“, „Transit Connect“ ir „Transit Courier“. Iš jų labiausiai išsiskyrė 2 t keliamosios galios flagmanas „Transit“, kurio pardavimai šiame segmente augo greičiausiai. Tokių automobilių per metus parduota 73 tūkst. – 20 proc. daugiau nei prieš metus.
Sparčiai augo ir 1 t keliamosios galios „Transit Custom“ modelio pardavimai, kurio pernai buvo parduota 99,7 tūkst. vienetų – 18 proc. daugiau nei 2014 metais. „Transit Connect“ furgonų 2015 metais buvo parduota net 22 proc. daugiau – 43,9 tūkst. vienetų. Mažiausias „Transit“ šeimos narys, „Courier“ modelis, vos per pirmus savo gamybos metus Europoje pasiekė 16,5 tūkst. vienetų prekybos apimtis ir net 22,8 tūkst. vienetų pardavimus Turkijoje.
2015 metais „Ford“ išplėtė komercinių transporto priemonių pardavėjų tinklą, kuris šiuo metu Europoje apima daugiau nei 750 „Transit“ centrų, klientams teikiančių išplėstas pardavimų ir aptarnavimo paslaugas.
Nuo tada kai 1965 m. rugpjūčio 9 d. pirmasis „Transit“ automobilis išriedėjo iš gamyklos Lenglyje, Jungtinėje Karalystėje, yra pagaminta daugiau nei 8 milijonai „Transit“ bei „Transit Custom“ modelių vienetų. Per visą šį laiką „Transit“ nuo vieno modelio išsiplėtė iki visos „Ford Transit“ komercinių automobilių šeimos.
Įdomu tai, kad kas 3 minutes pasaulyje yra parduodamas vienas „Transit“ modelio automobilis. Jei paimtumėme visus per 50 metų pagamintus „Transit“ automobilius ir išrikiuotumėme juos į vieną eilę, šie automobiliai apjuostų visą Žemės rutulį.
www.auto-bild.lt