Noriu nusipirkti kelerių metų Volkswagen Golf automobilį. Pasirinkau modelį su DSG greičių dėže. Tačiau girdėjau, kad tai gana sudėtinga transmisija. Kiek gali kainuoti jos priežiūra ir remontas?
Šarūnas
Jei nusipirksite versiją su vadinamąja šlapia sankaba (beje, tai pasakytina ir apie senesnę šešių pavarų greičių dėžės versiją ir modelius su galingiausiais varikliais), alyvą ir filtrą teks keisti kas 60 000 km. Tokios paslaugos kaina oficialiame servise svyruoja tarp 150 ir 190 eurų. Nesilaikantalyvos keitimo intervalų ir pasiekus didesnę ridą, teks pakeisti ir abi sankabas. Pirmieji jų gedimo požymiai yra barškėjimas ir uždelstas veikimas keičiant pavaras. Deja, toks remontas nėra pigus – kaina gali siekti 700–1400 eurų. Dar brangiau kainuoja pavarų dėžės veikimą valdančios mechanikos ir elektronikos remontas. Apie tokius gedimus praneša sunkiai jungiama konkreti pavara, savaiminis pavarų persijungimas arba variklio galios sumažėjimas. Valdymo elektronikos ir už sankabų bei pavarų veikimą atsakingos hidraulikos keitimas gali pareikalauti net dar didesnės sumos – per 1650 eurų.
ABL, 2015 Nr. 12