RANGE ROVER SU KLASIKINE PAKABA

Jau seniai svajoju įsigyti antros kartos Range Rover visureigį. Tačiau girdėjau, kad remontuoti šio modelio pneumatinę pakabą labai brangu. Forumuose skaityta informacija tikrai nedžiugina – sumos kosminės, kartais siekiančios net per 2000 eurų už kompleksinį sistemos remontą. Ar tikrai taip yra?
Robertas

Deja, tai tiesa. Taip yra dėl labai pažangios antros kartos Range Rover modelio pakabos konstrukcijos. Jei paaiškės, kad reikia pakeisti daugumą elementų, pavyzdžiui, dumples, centrinį slėgio akumuliatorių ir siurblį bei pažangų valdiklį, kuris atsako už automobilio horizontalios padėties palaikymą, tuomet išlaidos gali siekti ir didesnes sumas. Paprastai nebūna taip blogai, bet prieš perkant tokį visureigį, patariame užsukti į specializuotą Range Rover servisą, kad meistrai įvertintų automobilio pakabos būklę. Jei rasite neblogą variantą, bet jo pakaba bus gerokai paeksploatuota, vis tiek gali būti verta jį pirkti. Rinkoje yra specialūs komplektai, skirti pneumatinę pakabą pakeisti į klasikinę spyruoklinę (kaina apie 470 eurų).

ABL, 2015 Nr. 11