Ženevoje debiutuos Audi RS Q3 performance

 

Audi RS Q3 performance

Audi inžinieriai netrukus išvairuos dar vieną padidintos galios modifikaciją – kompaktiškų SUV klasės atstovą Audi RS Q3 performance, kaustysiantį žvilgsnius veržliu dizainu ir stebinsiantį 270 kW (367 AG) pajėgumu bei 465 Nm sukimo momentu. Naujasis Audi atstovas iki 100 km/val. greitį išvystys vos per 4,4 sek ir važiuos 270 km/val. maksimaliu greičiu.

Modelio pavadinime esantys „RS“ ir „performance“ indeksai liudija padidintą sportinio stiliaus automobilio galią ir išskirtinę jo komplektaciją. Po variklio gaubtu atpažįstamą gausmą skleis laiko patikrintas ir daugybę puikių įvertinimų pelnęs 2.5 TFSI  penkių cilindrų variklis. Sukurtas 2010 m, šis motoras net 6 m iš eilės savo kategorijoje pelnydavo tarptautinį „Metų variklio“ titulą. Jėgainė pasižymi didžiuliais forsavimo rezervais, todėl idealiai tinka įvairių padidintos galios modifikacijų ir net superautomobiliams.

Audi RS Q3 performance

Lyginant su „įprastu“ Audi RS Q3, kuris, beje, irgi priskiriamas padidintos galios atstovams, galingojo RS Q3 performance variklio skyriuje patalpintas šiek tiek pakeistos konstrukcijos 2.5 TFSI agregatas.  Jo galia 20 kw (27 AG) didesnė, nei įprasta. Be to, inžinieriai padidino radiatoriaus tūrį ir degalų siurblio galingumą. Visų šių patobulinimų dėka 5 cilindrų turbo variklis išvysto iki 465 Nm sukimo momentą, pasiekiamą 1625 – 5500 aps/min. diapazone. Greitį iki 100 km/val. automobilis pasiekia per 4,4 sek., o maksimalus jo greitis siekia 270 km/val.

Vertinant pagal NEDC metodiką, Audi RS Q3 performance 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 8,6 l benzino, o į aplinką išmeta 203 g/ km CO2.

Variklis derinamas su sportiniam važinėjimo stiliui pritaikyta 7 laipsnių S tronic pavarų dėže.  Pasirinkus mechaninį valdymo režimą, pavaras galima patogiai perjungti šalia RS daugiafunkcinio vairaračio esančiomis svirtelėmis.

Ratams judesį paskirsto quattro nuolatinė visų ratų pavara.  ECS elektroninio stabilumo paketo jutikliai nuolat kontroliuoja ratų sukibimą su keliu, o pavara išmaniai paskirsto sukimo momentą, neleisdama ratams praslysti. Taip pat egzistuoja galimybė išjungti šią funkciją važiuojant lenktynių trasa.

Audi RS Q3 performance sportinė važiuoklė su amortizatorių standumo reguliavimo galimybe yra 20 mm žemesnė, nei įprasto Audi Q3. Važiuoklės parametrus galima paderinti vieno mygtuko paspaudimu, Audi drive select sistemoje pasirinkus vieną iš važiavimo režimų: dinamišką, komfortišką arba automatinį.

Audi RS Q3 performance

Audi RS Q3 performance kėbulo dizainas ypač paryškina sportinę automobilio prigimtį. Jame gausu RS dekoro elementų. Čia ir pakeistos formos masyvesni bamperiai, ir juodu koriniu tinkleliu dengtos oro įsiurbimo kiaurymės, ir net šiek tiek pakeistos formos, tačiau atpažįstamos Singleframe stiliaus radiatoriaus grotelės.

Daugelis dekoratyvinių kėbulo elementų nudažyti matine titano spalva – stogo bagažinės sijos, dekoratyviniai langų apvadai, galinio vaizdo veidrodėlių korpusai. Daugelis dekoratyvinių elementų dekoruoti RS ir Audi Sport emblemomis.

Išskirtinis automobilio šoninės dalies akcentas – specialiai šiam modeliui sukurti  20 colių penkių stipinų ratlankiai, nudažyti kitus dekoratyvinius elementus atkartojančia matine spalva. Per stipinų tarpus matyti raudoni masyvūs stabdžių suportai, papuošti RS emblema. Pagal pageidavimą, jie gali būti nudažyti juoda spalva be papildomo mokesčio.

Dinamišką automobilio išorės išvaizdą visiškai atkartoja ir salono dizainas. Vairuotojui prieš akis išdėstytas ergonomiškai suprojektuotas rodmenų skydas su pilkame fone išdėstytais baltos spalvos ciferblatais ir raudonomis rodyklėmis.

Su išskirtine kėbulo spalva puikiai dera mėlynos ir juodos odos deriniu aptrauktos priekinės RS sportinės sėdynės. Papildomą patogumą vairuotojui užtikrina oda aptrauktas RS daugiafunkcinis vairaratis.

Audi RS Q3 performance oficialiai  debiutuos kovo mėnesį duris atversiančiame Ženevos autosalone.

Kaina – nuo 58 900 eurų, o tiekimai prasidės antrajame 2016 m ketvirtyje.

www.auto-bild.lt