„Honda“ užkuria hibridinę raketą NSX

2016-08-12 07-50-21 Скриншот экрана

Kultinė „plekšnė“ – sugrįžo! Naujasis NSX turi tris elektros motorus ir vieną V6 variklį, o bendras sistemos galingumas siekia 573 AG.

Tai bent pleištas! „Honda“ į gatves grąžina savo legendinį automobilį. Naujos kartos NSX modelis atrodo taip, kaip ir pirmos kartos atstovas: jis yra įsimintinos pleišto formos! NSX „iriasi“ pirmyn visais keturiais ratais, t. y. turi visų varančiųjų ratų sistemą, be to, „plekšnės“ iš Japonijos variklis įmontuotas per vidurį. Du elektros motorai varo priekinius ratus, o 3,5 litro V6 biturbininis variklis, kuriam į pagalbą ateina dar ir vienas elektros motoras, savo galią perduoda galiniams ratams. Pirmasis įspūdis – čia kažkas ne taip. Mes vienareikšmiškai sėdime sportiniame super automobilyje: tai jaučia mūsų rankos, praneša mūsų akys ir junta mūsų „sėdimoji“, įsispraudusi į sportinę automobilio sėdynę. O štai mūsų ausys nieko negirdi, nes NSX biturbininis V6 variklis išlieka nebylus tuo metu, kai iš bokso riedame į automobilio bandymui skirtą trasą. Tai visai normalu važiuojant „Quiet“ (tyliuoju) režimu, nes tuo metu NSX
važiuoja varomas tik elektra. Kad neįsijungtų vidaus degimo variklis, reikia labai atsargiai minti akceleratoriaus pedalą – greitis neturi viršyti 90 km/h.

2016-08-12 07-59-33 Скриншот экрана

Jeigu automobiliui pritrūksta srovės, į pagalbą atskuba biturbininis V6 variklis, tačiau maksimalus jo sūkių skaičius dabar gali siekti tik 4000 aps./min. Šiek tiek pasukame ant vidurinės konsolės esantį važiavimo režimo programinį reguliatorių: dabar benzininis variklis lieka įjungtas ilgesnį laiką ir džiūgaudamas peržengia 4000 aps./min. ribą. Įjungus „Sport“ režimą „Honda“ hibridinė sistema santūriai paklūsta valdymui, o štai vairuotojui aktyvavus „Sport+“ režimą, 3,5 litro V6 „širdis“ sušnypščia, o akceleratorius ir valdymo sistema reaguoja žaibiškai. Atėjus į pagalbą elektros motorams, NSX „bolidas“ spontaniškai reaguoja į didesnį sukimo momentą, jo 1725 kg svoris neturi jokios įtakos manevringumui. Reikėtų dar paminėti, kad nepaisant visos apkrovos, greičių dėžė dirba itin sklandžiai. Kitas elektros motorų nuopelnas tas, kad perjungimo proceso metu automobilis nepertraukiamai gali toliau didinti greitį.2016 m. pradžioje naujasis NSX pasirodys JAV automobilių rinkoje, numatoma jo kaina – 180 tūkst. dolerių (163 tūkst. eurų). Šias metais Honda NSX pamatysime ir Europos keliuose.

2016-08-12 07-55-33 Скриншот экрана

ABL, 2016 m. Nr. 1