Komerciniai Volkswagen nepraranda populiarumo

20150728LI001

Komercinio transporto padalinys Volkswagen Nutzfahrzeuge per 2 praėjusius šių  metų mėnesius visame pasaulyje pardavė 67000 įvairių furgonų, transporterių ir specializuoto transporto važiuoklių. Tai net 6,7% daugiau, nei praeitų metų sausį -vasarį. Bendrovės marketingo analitikus ypač džiugina dviženklis paklausos prieaugis Vakarų Europoje, akivaizdžiai liudijantis sveiką regiono ekonomiką ir pagrindžiantis tokių transporto priemonių poreikį.

„Įspūdingi rezultatai teikia vilčių, kad mūsų automobilių paklausa augs ir ateinančiais mėnesiais. Ypač džiugu matyti atsigaunančias Europos žemyno rinkas. Štai, vasarį pardavimai Vokietijoje ūgtelėjo net 16,4%”, – komentuodamas metų pradžios rezultatus džiaugėsi Volkswagen Nutzfahrzeuge marketingo direktorius Bramas Schotas.

Jo nuomone, be kitų veiksnių didelę Volkswagen komercinio transporto paklausą lemia ir aukštas jo ekonominis efektyvumas.

Per 2 pirmuosius šių metų mėnesius Vakarų Europoje parduota 45300 vnt. komercinių Volkswagen automobilių (pernai – 40300 vnt., +12,3%). Vokietijoje parduota 17500 vnt. (15900 vnt. +10%). Didžiausias pardavimų augimas fiksuotas Prancūzijoje (+15,7%), Italijoje (+38,8%) ir Ispanijoje (+24,8%),  .

Per 2 pirmuosius mėnesius  Rytų Europoje parduota 4900 vnt. (5000 vnt., -2,2%).

Per tą patį laikotarpį Pietų Amerikoje parduota 6200 vnt. (6100 vnt., +1,2%). Brazilijoje pardavimų augimas siekė 6,8%, o Argentinoje 3,2%.

Vidurio Rytų regione realizuota 4600 vnt. (4500 vnt., +3%) Volkswagen automobilių. Tame skaičiuje svarbiausioje regiono Turkijos rinkoje parduota 4100 vnt. (3900 vnt., +5,4%).

Pasauliniai 2 mėn. pardavimai pagal modelius

22200   Caddy šeimyna       (20400, +8,7%)
27100   T modelių šeimyna (24500, +10,6%)
11800   Amarok šeimyna     (11500, +2,3%)
6000   Crafter šeimyna       (6400, -6,6%)

 

www.auto-bild.lt