Nenori užsivesti? Tikrai galima tai sutaisyti

Kai variklis neužsiveda žiemą, paaiškinimas, esą „šiam automobiliui taip dažnai nutinka“, nieko vertas. Paprastai tai yra gedimas, kurį galima rasti ir pašalinti.

Starteris sukasi, bet gerokai lėčiau nei vasarą, o variklis nerodo jokių gyvybės požymių. Paprastai keičiame akumuliatorių, ir tai teisingas sprendimas, tačiau tik tuomet, jei šis tarnavo bent dvejus trejus metus. Bet jei jis dirbo trumpiau, tuomet tikriausiai ir naujas „mirs“ greitai. Priežastys, kodėl gana greitai „išsikvepia“ akumuliatorius, gali būti: per silpnas jo įkrovimas, per dideli energijos nuostoliai automobiliui stovint (dėl to gali būti kalti, pavyzdžiui, radijo imtuvas ar signalizacija) arba trumpas jungimasis elektros sistemoje. Rūpesčių gali kilti ir dėl starterio – jei jis per daug priešinasi, naudoja daugiau elektros, nei turėtų, akumuliatorius gali nepajėgti su tuo susitvarkyti. Tačiau pasitaiko ir paslaptingų dalykų, kuriuos automobilio gamintojas „užsiuvo“ automobilyje. Tai, pavyzdžiui, programinė įranga, kuri įjungia automobilio įpurškimo sistemą tik pasiekus tam tikrus variklio sūkius – dažnai ši riba yra gana aukštai. Deja, laikui bėgant, automobilyje viskas susidėvi – akumuliatorius, starteris ir t. t. Jei dar paminėsime ir didelį šaltį, starteris gali tiesiog nepasiekti reikiamo sukimo greičio ir pritrukti, pavyzdžiui, vos 5 aps./min. Jei ne bėdos dėl elektros „nutekėjimo“, automobilis, kuris iš esmės yra geras, užsivestų be jokių sunkumų. Su tokiais rūpesčiais susiduria, pavyzdžiui, senesnių VW grupės automobilių (tarp jų ir su 2.0 TDI varikliu) savininkai. Vis dėlto jiems pasisekė, nes yra daugybė servisų, kurie sugeba suremontuoti programinę šių modelių įrangą: tereikia nustatyti žemesnę apsukų ribą, kurią pasiekus pradeda veikti degalų įpurškimo sistema, ir problema išspręsta!

2016-08-12 10-07-26 Скриншот экрана

ABL, 2016 m. Nr. 2