
Naujasis C klasės Mercedes kupė savo efektinga išvaizda tiesiog pribloškia! Jį mes palyginome su klasikiniu 4 serijos BMW kupė automobiliu.
Kai dviese užsiima tuo pačiu reikalu, rezultatas yra toli gražu nevienodas – tai mes žinome tiek iš bendradarbių, tiek ir iš politikų. Tą patį, žinoma, galima pasakyti ir apie automobilius. O štai lyginti šio testo dalyvius yra itin nedėkingas užsiėmimas, nes turime reikalą su dviem vidutinio dydžio „Premium“ skirta suteikti didžiausią malonumą. Šie du automobiliai ypatingi.
Visiškai naujas Mercedes C 300 Coupé meta iššūkį puikiai užsirekomendavusiam BMW 428i Coupé, kuris buvo pristatytas dar 2013 m. Detroito automobilių parodoje. Abu jie turi keturių cilindrų turbobenzininius 245 AG variklius, kurie komplektuojami su automatinėmis greičių dėžėmis ir suka galinius ratus. Visi Mercedes komplektuojami su septynių pakopų „automatu“, o štai BMW aštuonių laipsnių automatinę transmisiją reikia užsakyti papildomai ir už tai teks sumokėti 2190 eurų. Mercedes kainuoja nuo 43 tūkst., BMW – nuo 46 tūkst. eurų. Kadangi šie automobiliai dažniausiai užsakomi su gausia papildoma įranga, galima sakyti, kad jie kainuoja panašiai. Toliau teste atskleisime esminius jų skirtumus.
TAI JIE SIŪLO: MERCEDES VADOVAUJA PARADUI
BMW atrodo kaip klasikinis kupė automobilis, o štai Mercedes stengiasi pavergti savo ryškia išvaizda. Tai atrodo itin šiuolaikiškai, bet turi ir trūkumų. Įsėsti ant galinių sėdynių sunkiau, matomumas atgal per mažus langus pusėtinas (statymo jutikliai kainuoja papildomai!), aukštas bagažinės kraštas nepatogus daiktams susidėti.
Abiejuose automobiliuose vairuotojai jausis komfortiškai, nes čia įmontuotos patogios sėdynės, viduje vyrauja puiki atmosfera, yra dviejų zonų klimato kontrolė – visa tai nuteikia maloniam vairavimui. Vis dėlto, jei kalbėsime apie apdailos kokybę, „ketvirtukas“ šiek tiek atsilieka nuo savo konkurento, be to, ir „iDrive“ valdymas galėtų būti intuityvesnis.
TAIP JIE VAŽIUOJA: ABU VERTI SPORTIŠKO KUPĖ VARDO
Mercedes yra tas šios dvikovos atstovas, kuris atrodo šiek tiek perdėtai sportiškai. Jo dviejų litrų turbobenzininis motoras labiau riaumoja ir dirba įtemptai, o štai BMW variklio garsas (nors taip pat dirbtinis) skamba įtikinamiau. Vis dėlto esminis skirtumas tas, kad 428i „išspjauna“ energiją kur kas žvaliau ir noriau. Prie to itin prisideda ir beveik tobulai veikianti automatinė transmisija – atrodo, kad ji imasi veiksmų anksčiau, nei ką nors nusprendžia daryti vairuotojas.
Šiuo atžvilgiu Mercedes yra kitoks. Jo septynių pakopų „automatas“ veikia lėčiau ir ne taip tolygiai, o turbovariklis sukasi ne taip noriai. Be to, švabo apsukų rodyklė ribotuvą pasiekia ties
6200 sūkių, o bavaro apsukos kyla beveik iki 7000. Ir nors automobilių dinamika skiriasi nedaug, vis dėlto BMW automobilis suteikia didesnį užtikrintumo jausmą.
Kelyje Mercedes nustebino itin komfortišku važiavimu – žinoma, už tai pirmiausia reikia dėkoti pneumatinei pakabai (papildomai kainuoja 1440 Eur). Važiuojant greitkeliu, tampa akivaizdu, kad nors BMW adaptyvi pakaba (1120 Eur) veikia geriau, važinėjant mieste 428i modelis nėra toks komfortiškas, o iš ratų arkų sklindantis triukšmas įkyriai veržiasi į saloną. Antrasis netikėtumas – Mercedes valdomas tiksliau nei BMW.
Važiuojant tiesiąją BMW kryptį visą laiką reikia koreguoti, o štai maloniai sportiškas C klasės kupė valdymas yra tiesiog idealus.
TIEK JIE KAINUOJA: KUPĖ VISADA BUVO BRANGESNI
Abu modeliai nėra pigūs: Mercedes kainuoja beveik 50 tūkst. eurų, o BMW – ir dar daugiau. Taip pat erzina, kad šie automobiliai reikalauja kasmetinės techninės priežiūros ir siūlomi tik su dviejų metų garantija (už papildomą priemoką ją galima prasitęsti). Tuo šios dvikovos atstovai yra panašūs ir, reikia pasakyti, tai atrodo kaip visiškas nesusipratimas.
ABL, 2016 m. Nr. 4