Vokietijos vairuotojai labiausiai patenkinti „Mitsubishi“

001_normal (1)

Internetinėje apklausoje dalyvavo 15 tūkstančių vairuotojų

Vokietija, liepos 26 d. Vienas žinomiausių Europoje interneto portalų apie automobilius Autobild.de paskelbė kasmetinius vairuotojų pasitenkinimo (Customer Service Index) tyrimo „J.D. Power Report 2016“ rezultatus. Internete vykusios apklausos dalyviai „Mitsubishi“ prekės ženklui skyrė pirmąją vietą prekės ženklo vertės kategorijoje. „Mitsubishi“ šioje kategorijoje surinko mažiausiai nepasitenkinimo balsų.

Po „Mitsubishi“ dešimtuke toliau rikiuojasi daugiau vairuotojų priekaištų surinkę prekės ženklai: „Peugeot“, „Skoda“, „Volvo“, „Seat“, „Nissan“, „Hyundai“, „Mercedes-Benz“, „Mazda“ ir „Kia“.

Daugiapakopėje apklausoje dalyvauti gali tik tie vairuotojai, kurie savo automobilį vairuoja bent dvejus metus. Galutiniame balsavime dalyvauja tik tie automobilių modeliai, kurie surenka daugiausiai vertinamųjų atsakymų. Gamintojo įskaitai reikia ne mažiau kaip 100 atsakymų. Tyrime vertinami prekės ženklai, renkami klasės nugalėtojai (nuo mažiausių automobilių iki kompaktinių SUV) bei atskiri modeliai, kurių nugalėtojų lentelėje išsirikiuoja net penkiasdešimt.

Tyrime klausimai yra suskirstyti į kategorijas: kokybė, patikimumas, patrauklumas ir priežiūros išlaidos. Visi atsiliepimai yra vertinami ir sumuojami bei išvedamas rodiklis, nurodantis nugalėtojus. Į indeksą įtraukiami ir atsiliepimai apie automobilio pardavėją: nuo transporto priemonės prekės ženklo iki aptarnavimo kokybės. J. D. Power – įsteigta 1968 metais ir pavadinta įmonės įkūrėjo vardu, yra viena žinomiausių rinkos tyrimų kompanijų pasaulyje. Nuo 2002 metų įmonė vykdo kasmetinę Vokietijos vairuotojų apklausą, kurioje sudalyvauja daugiau kaip 15 tūkstančių vairuotojų.

www.auto-bild.lt