VOLVO bekelininkas – prabanga, komfortas ir patikimumas

2017-04-03 17-31-20 Скриншот экрана

„Volvo“ generalinis direktorius Håkanas Samuelssonas vadina jį – „tikras Volvo“. Taip jis sako apie V90 Cross Country. Kaip ir jo pirmtakas XC70 universalas, jis „stovi“ šešiais centimetrais aukščiau, turi visų varančiųjų ratų sistemą ir automatinę greičių dėžę, be to, dėl aplink einančios tamsios juostos, atrodo augalotesnis nei yra iš tikrųjų.

2017-04-03 17-33-11 Скриншот экрана

Automobilio prošvaisa yra 21 cm – tuo naujasis Cross Country techniškai beveik identiškas XC90 SUV modeliui. Volvo gamintojai papildomos įrangos sąraše siūlo pneumatinę pakabą (tik galinei ašiai), todėl galinė dalis, pakrovus automobilį, nusileidžia. Perdirbta važiuoklė papildyta bekelės važiavimo režimu, tad važiuoti per purvynę lengviau, o naujos padangos užtikrina daugiau komforto riedant asfaltu. Pirmasis itin populiarus švedų bekelininkas pasirodė prieš 20 metų. Vokietijoje net 40 proc. Volvo universalo pirkėjų rinkosi tvirtai atrodantį modelį, kurio vidus išsiskiria tamsiu medienos dekoru ir storomis odinių sėdynių siūlėmis.

 

Naujasis Cross Country rinkoje pasirodys 2017- ųjų pradžioje. Bus galima rinktis iš keturių variklių (nuo 190 AG), o numatoma kaina Vokietijoje – nuo 56 tūkst. eurų. Palyginimui pasakysime tiek: Volvo V90 universalas (be visų varančiųjų ratų pavaros ir pneumatinės važiuoklės) kainuoja 51 450 eurų (kaina Lietuvoje – nuo 41 600 eurų). Taigi naujojo švedų bekelės modelio kainos taip pat bus „augalotos“.

ABL, 2016 m. Nr.11