Masyvus Ford Kuga priekis daug ką slepia?

Naujas dizainas, geresnės kokybės multimedijos sistema – taip Kuga pasirengė debiutui po atnaujinimo.

Nori, kad Kuga pirmautų – apversk ją aukštyn kojom! Atsiprašome, mes tik pajuokavome o po atnaujinimo Ford Kuga priekinė dalis pasipuošė dvejomis grotelėmis: viršutinės didelės ir masyvios, apatinės mažesnės. Taigi Kuga, kurią buvome pratę matyti prieš ketverius metus, dabar yra tartum apversta aukštyn kojom. Šis SUV sėkmingai debiutavo šių metų pradžioje. Pirmiausia – apie bazinį modelį: už pradinę 19 990 eurų kainą siūlomas tas pats 1.5 benzininis variklis, kurio galingumas siekia 120 AG, o štai dizainas – kitoks, išsiskiria dinamiškumu, nauja automobilio priekine dalimi, išraiškingais žibintais priekyje ir gale, be to, trečios kartos „ford sync“ komunikacijos sistema valdoma balsu.

Atnaujintas Kuga turi išties rimtų konkurentų būrį: VW Tiguan, Kia Sportage, Hyundai Tucson ir visiškai naujas 2017 metų Lietuvos metų automobiliu išrinktas Seat Ateca. Akimis perbėgus šį sąrašą, visiškai nenuostabu, kodėl buvo nutarta atnaujinti šį kompaktinį SUV klasės modelį. Ir ne tik atnaujinti, o dar įmontuoti ir daugybę naujos modernios įrangos ir technologijų. Atnaujintas sportiškas „Vignale“ komplektacijos Kuga ST – būtent tokios prabangios komplektacijos SUV mes ir renkamės: 2.0 TDCi/180 AG variklis, automatinė pavara, visi varantieji ratai, o kaina – 42 093 eurai.

Capture3

Įlipame ir važiuojame. Triskart keliame nykštį aukštyn: variklis puikus, gera izoliacija slopina bet kokį norą patriukšmauti, o važiuoklė kaip visada yra be priekaištų – ne tik sportiška, bet ir komfortiška, valdymo sistema preciziškai tiksli. Jeigu papildomai sumokėsite beveik 8000 eurų už prabangiausią „Vignale“ komplektaciją (pigiausia šios komplektacijos versija kainuoja 34 132 eurus), komforto turėsite daugiau nei reikia: 18 colių lengvojo lydinio ratlankius, ksenoninius žibintus su posūkio funkcija, statymo pagalbininką, odines sėdynes ir „ford SYNC“ komunikacijos sistemą. „Auto Bild“ įvertinimas: sėdynėms būdingas prastokas šoninis prilaikymas, navigacijos sistemos ekranas per giliai įmontuotas į prietaisų skydelį, todėl norint jį paliesti laukia sudėtingas pratimas pirštams. Gerai, kad balso atpažinimo sistema gerai funkcionuoja. Pasakot kelionės tikslą, jį patvirtinat ir po keleto sekundžių – pirmyn. Šiuo atžvilgiu Kuga tikrai pirmauja.

PS: patarimas, kai kalbama „Tik tarp mūsų“…

Geriausias pasirinkimas – Kuga su 2.0 TDCi/150 AG varikliu, priekiniais varančiaisiais ratais, „Titanium“ komplektacija su „sync3“ komunikacijos sistema, odinėmis sėdynėmis, dviejų zonų klimato kontrolės sistema, 17 colių lengvojo lydinio ratlankiais. Tokios komplektacijos SUV kainuoja nuo 28 431 euro.

Daugiau: ABL, 2017 m. Nr.2