„Land Rover“ inžinieriai „Discovery“ pavertė svajonių virtuve ant ratų

Jamie Oliver Discovery - family with vehicle

Unikalios virtuvės prireikė kulinarijos laidų vedėjui Jamie Oliveriui

„Jaguar Land Rover“ specialiųjų operacijų padalinio (SVO) naujas kūrinys įtikina – „Land Rover Discovery“ tikrai universalus. Britų koncerno inžinieriai septynių vietų visureigį pagal specialų britų virtuvės burtininko Jamie Oliverio užsakymą perdarė į svajonių virtuvę ant ratų.

„Land Rover“ sukūrė vienintelį pasaulyje šeimos automobilį, kurio salonas bei bagažinė kimšte prikimšti virtuvės aksesuarų. Čia įrengta visko – nuo lėto gaminimo krosnelės, skrudintuvo, ledų gaminimo mašinos iki alyvuogių aliejaus dozatorius, krosnelės kepsniams, sviesto maišytuvo.

JAMIE OLIVER DISCO 5

„Norėjau tikros virtuvės, tačiau tai, ką sukūrė „Land Rover“ inžinieriai, „nurauna stogą“. Jie sugebėjo prie variklio įmontuoti lėto gaminimo krosnelę, rado vietą net makaronų gaminimo aparatui, alyvuogių aliejaus dozatoriui. Rezultatas – nerealus „Discovery“, pritaikytas specialiai man ir mano šeimai. Įsivaizduojate, ką dabar galėsime pasigaminti kelionėse!“, – džiaugėsi kulinarijos laidų vedėjas ir virtuvės šefas Jamie Oliveris.

„Darbas su Jamie Oliveriu tapo malonia staigmena. Jo viziją ir idėjas įgyvendinti leido ir pats „Discovery“ bei jo galimybės“, – teigė „Land Rover“ specialiųjų operacijų padalinio individualių užsakymų skyriaus vadovas Davidas Fairbairnas.

JAMIE OLIVER DISCO 5

SVO komanda modifikavo septynių vietų „Discovery“, kurio bagažinės talpa – 2,5 tūkst. litrų. Būtent joje  yra įmontuotas ištraukiamas pietų stalas su specialia zona maisto ruošimui, automobilį papuošė galiniuose languose įmontuota žolelių bei prieskonių talpykla. Gausybė naujojo „Discovery“ erdvių leido rasti vietos ir specialiai aliuminio plautuvei, plačiaekraniam televizoriui.

„Land Rover“ specialiųjų operacijų padalinio individualių užsakymų skyrius buvo įkurtas įgyvendinti pačių reikliausių klientų poreikiams. SVO siekia, kad gautas rezultatas maksimaliai atitiktų klientų lūkesčius ir jų gyvenimo stilių.

Kaip „Discovery“ pavirto virtuve ant ratų, galite pasižiūrėti čia: https://youtu.be/AQAPsswo8GQ