„Mitsubishi Motors“ atnaujino prekės ženklo strategiją

e_Evolution2

Tokijo parodoje pristatytas ateities automobilius įkūnijantis prototipas „e-Evolution Concept“

Reaguodamas į pasaulines automobilizmo tendencijas Japonijos automobilių koncernas „Mitsubishi Motors Corporation“ atnaujina prekės ženklo strategiją. Pastarąją lydi naujas šūkis – „Neribok savo svajonių“ (Drive your Ambition) bei naujausias koncerno dizaino bei technologijų kryptis įkūnijantis prototipas elektromobilis „Mitsubishi e-Evolution Concept“.

Naujoji MMC strategija remiasi inžinerijos teikiamomis galimybėmis – tai nuoseklus kompanijos įsipareigojimas vykdyti tyrimus bei diegti naujoves. Naują koncerno šūkį padiktavo per šimtmetį sukaupta patirtis – „Mitsubishi“ visuomet gamino ambicingus automobilius, nevaržomiems vairuotojams. Šūkis aiškiai įtvirtina „Mitsubishi Motors Corporation“ orientaciją į klientą. Jis įkvepia vairuotojus ir perkelia juos į gilesnį emocinės patirties lygmenį.

„Mes siekiame kurti automobilius, kurie atitiktų klientų lūkesčius išskirtiniam dizainui, o kartu būtų galingi, autentiški, funkcionalūs – būtent todėl mus mėgsta“, – sakė MMC dizaino vadovas Tsunehiro Kunimoto.

Visiškai elektrinis, didelio našumo visureigis „e-Evolution Concept“ pasižymi įkvepiančia išore bei atspindi progresyvų mąstymą. Jame įkūnytos visos atnaujinto prekės ženklo idėjos, derinančios SUV bei elektromobilių privalumus.

„Mitsubishi e-Evolution Concept“ veidas yra naujojo MMC dizaino pavadinimu „dinamiškas skydas“ pavyzdys. Stiklu apsaugotos juodos priekinės grotelės – subtili užuomina apie tai, kad šis automobilis yra didelio našumo elektrinė transporto priemonė. Savitumo suteikia po priekiniais žibintais įmontuotos didelės oro įleidimo angos. Pats kūnas pasižymi stipriais, aptakiai siaurėjančiais pečiais, masyvumo automobilio išvaizdai suteikia raumeningos padangos. Šešiakampio formos galinė dalis yra pasiskolinta iš legendinio visureigio „Mitsubishi Pajero“.

„e-Evolution Concept“ salonas atskleidžia nevaržomą dizaino komandos minčių polėkį. Horizontalus prietaisų skydelis tarsi plūduriuoja priešais vairuotoją. Didelis plokščias ekranas apima visą prietaisų skydelio plotį, jį papildo du mažesni ekranai, kuriuose matosi priekinės ir galinės vaizdo kamerų fiksuojami vaizdai. Vairuotojui užtikrinamas neribotas 360 laipsnių matomumas, sukuriantis futuristinį efektą.

Prototipas naudoja aukšto sukimo momento (high-torque), didelio našumo elektrinius variklius, maitinamus didelės talpos baterijos, įmontuotos po automobilio grindimis, centre, todėl itin mažas svorio centras užtikrina maksimalų vairavimo stabilumą. Trijų variklių 4WD sistema vieną variklį naudoja priekinių ratų pavarai, du – galiniams ratams. „e-Evolution Concept“ stabdžiai vietoje įprastų hidraulinių naudoja elektrinius cilindrus.
„e-Evolution Concept“ smegenimis dirba dirbtinio intelekto sistema (AI), papildanti vairuotojo gebėjimus. Daugybė jutiklių leidžia sistemai iš karto perskaityti kelių ir eismo sąlygų pokyčius, taip pat vairuotojo ketinimus. Nesudėtingai derindama vairuotojo ketinimus su transporto priemonės veikimu, sistema padeda įvairaus vairavimo įgūdžių vairuotojams. Užfiksavusi vairuotojo įgūdžių lygį, sistema sukuria mokymo programą, kuri teikia patarimus balsu bei prietaisų skydelio ekrane.

„Mitsubishi Motors Corporation“ ambicija – išlaikyti pirmaujančias pozicijas elektromobilių rinkoje, tad koncerno planuose – plėsti elektromobilių gamybą. Ne veltui MMC dizaino filosofija derina savyje intelekto, išradingumo, stiliaus bei pažangių technologijų savybes. Įmonė žada diegti ateities technologijų paketą su išmaniomis programomis, tad būsimi automobiliai bus išties solidūs, pasižymės išskirtiniu dizainu bei funkcionalumu.

Susipažinti su „e-Evolution Concept“ galite čia: https://www.youtube.com/watch?time_continue=8&v=1aavcwfuA2M

Nauja „Mitsubishi Motors Corporation“ žinutė:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=oYWI6C-v3ek

www.auto-bild.lt