Apsukų dievaitis

Naudot

Svajojate apie klasikinį automobilį, kurio vertė metams bėgant kyla? Jokių problemų – japoniškas rodsteris jums puikiausiai tiks.

Drruumm: 6000, 7000, 8000, 9000 apsukų! Ne, tai ne „Formulės-1“ bolidas, nors šio rodsterio variklio skleidžiamas garsas ir panašus. Honda S2000 dviejų litrų darbinio tūrio keturių cilindrų vidaus degimo variklis sukasi ir kaukia taip, tarsi nebebūtų rytojaus. Įprastu rodsteriu ekstremalusis Honda S2000 nenorėjo būti jau nuo pat savo debiuto 1999 metais, kai Mazda MX-5 ir Mercedes SLK automobilius stumtelėjo pensininkams skirtų paminkštintų „sūpynių“ pusėn.

Naudot2

Naudot3

Sukonstruotas pagal griežčiausius pačių tikriausių rodsterių reikalavimus, jis per dešimt metų, kai buvo siūlomas Vokietijoje, visiškai nepasikeitė. Kaulinio kietumo važiuoklė, be galo tiesioginis vairo valdymas ir itin trumpi pavarų perjungimai kartu atsisakant bet kokio laisvumo, suteikia nežemišką vairavimo potyrį. Nė kiek nepakitęs šis potyris išlieka ir naudoto automobilio pirkėjams, nes jo kokybė taip pat derama. Nepaisant agresyvių parametrų, mechanika yra labai patvari, o pati automobilio konstrukcija, kurią stabilizuoja dėžės formos rėmas, yra išskirtinai standi. Tik apsauga nuo rūdijimo pasirodė šiek tiek per menka. Tai dar viena priežastis, kodėl S2000 yra labiau tik geram orui skirtas klasikinis automobilis. Būtent taip ir elgdavosi dauguma jo savininkų. „Nuvažinėti“ rodsteriai, kainuojantys iki 15 tūkst. eurų, yra retenybė, o štai prižiūrėtų, turinčių tvarkingas automobilio priežiūros knygeles, kainos yra nuo 20 tūkst. eurų. Jei prastesnės būklės rodsteris dar yra sutvarkomas, tuomet jo vertę tikrai pavyks padidinti.

IŠVADA

Svarbus „Honda“ koncerno S2000 modelis už VW Golf automobilio kainą. Tai skamba viliojančiai. Rimtesnių kliūčių ir tikrų silpnų vietų nėra. Na, nebent tik tai, kad šis automobilis ne itin tinka kasdienei eksploatacijai. Taigi darbo dienomis teks važinėti traukiniu ar metro, o savaitgalį: drruumm!

Daugiau: ABL, 2017 m. Nr.8