Mazda CX-3: Ką tik nuo konvejerio

Mažojo CX-3 atnaujinimas: daugiau saugumo nepakeitus išvaizdos.

Rimtu atnaujinimu geriau to nevadinkime, nes iš išorės CX-3 modelis išlieka toks pats. Atnaujindami modelį, „Mazda“ įrangos kūrėjai darbo įdėjo ne itin daug: buvo šiek tiek patobulinta galinė ašis ir amortizatoriai, įrengtas apšildomas vairas, į priekinį langą įmontuota kamera – tiek to darbo ir tebuvę.

Pirmasis1

O štai programinės įrangos kūrėjų darbo grupės indėlis aiškiai skiriasi, nes jie kitaip sureguliavo vairo stiprintuvo mechanizmą ir suprogramavo gudrią elektroniką. Dabar avarinio stabdymo mieste pagalbininkas, važiuojant iki 80 km greičiu, „mato“ kitas transporto priemones ir pėsčiuosius, nuovargio ir eismo ženklų atpažinimo asistentas pradeda stabdyti, jei norėdami pastatyti automobilį važiuojate atbuline eiga ir tuo metu kas nors trukdo. Ne stebuklas, bet vis tiek tikrai pravers. Su šiuo pagalbinių priemonių paketu važiuosite patogiau ir saugiau.

Deja, yra ir trūkumų. Pirmasis: geriausios komplektacijos modelį gaunate tik įsigydami „Bose Sound“ sistemą, kurios žemų dažnių garsiakalbis ir taip nedidelės talpos (350 litrų) bagažinę dar sumažina – iki 287 litrų. Antrasis: saugos įmantrybių paketas su visais įmanomais priedais siūlomas tik su brangia „Luxury Plus“ komplektacija ir toks automobilis tuomet kainuoja nuo 22 100 eurų, o už „Metallic“ dažus dar reikia primokėti 500 eurų. Taigi tie, kurie pageidauja didžiausio saugumo, turi pakloti mažiausiai 22 600 eurų, o už versiją su 150 AG varikliu 26 700 eurų.

Pirmasis2

IŠVADA

Lengva konstrukcija, benzininiai neturbininiai varikliai – mažieji Mazda modeliai labai simpatiški. Nuostabu, kad ir mažų automobilių pirkėjai jau gali įsigyti naujausias saugos sistemas. Tačiau tai, kad tokios saugos sistemos susietos su itin brangių komplektacijų versijomis, mums neatrodo nei logiškas, nei patrauklus sprendimas.

Daugiau: ABL, 2017 m. Nr.8