Naujasis Honda Accord, nepaisant aukštų kokybės standartų, buvo visiškai nepopuliarus tarp pirkėjų. Tačiau kalbant apie naudotą automobilį, šis japonų kūrinys tikrai vertas dėmesio.
Puikiai išsilaikęs, patrauklios išvaizdos, sportiškas, patikimas, kuklus ir dar turintis praktinių gabumų. Panašu į svajonių jaunikį, ar ne tiesa? Jei šias savybes turėtų vyras, jis tikrai neatsigintų nuo dailiosios lyties gerbėjų.
O kalbant apie automobilį, emocijoms nepasiduodantys vokiečiai nuo 2008 iki 2015 metų gamintą Honda Accord sutiko šaltai. Pavyzdžiui, 2014-aisiais, t. y. paskutiniais šio modelio gyvavimo metais, jį pasirinko tik 1253 pirkėjai. O štai JAV tais pačiais metais savininkus surado net 388 374 Accord automobiliai. Beje, populiarumo reitinge šis modelis užėmė antrą vietą po Toyota Camry. Sunku rasti kitą vidutinės klasės automobilį Vokietijoje, kuris būtų taip nuvertintas. Kokybiška ir ilgaamžiška Honda Accord konstrukcija yra verta gerokai aukštesnės pozicijos populiariausių modelių penkiasdešimtuke.
Kad tai nėra tuščia deklaracija, pateikiame įrodymą: „Auto Bild“ ilgalaikiame 100 000 kilometrų teste Honda Accord Tourer 2.2 i-DTEC gavo įvertinimą 6–. Išardžius automobilį neatsistebėjome nepriekaištinga visų detalių būkle. Variklis – be jokių nusidėvėjimo požymių, tiek vertinant vizualiai, tiek ir matavimų rezultatus. Tokios pat būklės ir transmisija – net menkiausiose detalėse jokių, nors kiek didesnį susidėvėjimą rodančių požymių. Originalūs stabdžių diskai atlaikė visą ilgalaikį testą ir galėjo tarnauti dar ilgiau. Rimtų trūkumų nebuvo randama ir per patikras techninių apžiūrų centruose.
Mūsų bandomiesiems važiavimams Accord pasiskolinome iš Honda automobilių salono Bardovike, Žemutinėje Saksonijoje (www.honda- harke.de). Pasirinktas modelis turi aibę privalumų: tyliai dirbantį, bet galingą dyzelinį variklį, mecha- ninę šešių greičių dėžę su tiksliu pavarų perjungimu, informatyvų vairo mechanizmą. Išties, vairuoti Accord tikras malonumas!
Aštuntos kartos Honda Accord (tipas CU/CW, gamintas 6/2008– 7/2015) rekomenduojame su dyzeliniu 2,2 l darbinio tūrio 150 AG ar 180 AG varikliu. Degalų sąnaudos retai viršija septynis litrus šimtui kilometrų, variklių charakteristikos atitinka geriausias Honda tradicijas, o gedimai – tokia reta išimtis, kad tektų atskirai nagrinėti kiekvieną atvejį. Vis dėlto modelis ne be trūkumų: bagažinė, ypač universalo, galėtų būti talpesnė, pakaba ne tokia standi, o kėbulas šiek tiek geriau apsaugotas nuo korozijos (žr. tikrintinų vietų sąrašą dešinėje). Kas ieško elegantiško, nuosaikiai sportiško ir tikrai patikimo automobilio kasdienai ir kelionėms, turėtų apsvarstyti aštuntos kartos Honda Accord kandidatūrą.
IŠVADA
Sunku pasakyti, kodėl Honda Accord užsistovėdavo salonuose. Kaip naudotas jis itin rekomenduotinas žinovams: velniškai patikimas, nepavedantis per technines apžiūras, turintis taupų ir galingą dyzelinį variklį. Be to, dar ir puikiai važiuojantis bei traukiantis akį veržliu dizainu.
ABL, 2017 m. Nr.7