Racionalusis YARIS hibridiniu varikliu

hibridas

Praėjus šešeriems metams „Toyota“ atnaujino Yaris modelį.

Konkurentai nesnaudžia. Ir tai yra puiki varančioji jėga, neleidžianti užmigti be išimties visiems automobilių gamintojams. Artėjant vasarai buvo nutarta atnaujinti ir japonų mažylį. Yaris tai daro be didelių blizgučių, itin įprastai: buvo pakeista daugiau negu 900 detalių, o investicijos siekia 90 milijonų eurų.

hibridas3

Išorėje matyti nedaug pakeitimų. „Veido bruožai“ buvo supaprastinti, žibintuose dabar dega LED lemputės, be to, LED žibintus randame ir automobilio gale, o štai bagažinės durelės visiškai perdarytos. Nauji apmušalai, spalvų deriniai ir vėdinimo ortakiai salone pastebimi tik Yaris žinovų akiai, taip pat, kaip ir naujas, didesnis per vidurį montuojamas ekranas. Labiau dėmesį patraukia tai, kad jau bazinis modelis (kaina Lietuvoje – nuo 14 790 eurų) siūlo pagalbines avarinio stabdymo, tolimųjų šviesų automatinio perjungimo ir įspėjimo apie nukrypimą nuo kelio juostos sistemas, važiuoklė atrodo esanti dar brandesnė. Viskas gerai suderinta, tad tai yra puikus komforto kompromisas už keturių metrų ilgio automobilį.

hibridas4

Nauji amortizatoriai užtikrina, kad keturduris automobilis nebus linkęs siūbuoti net ir įveikiant posūkius, vairo mechanizmas ir pavarų perjungimas labai informatyvus. Hibridinis variklis bus montuojamas beveik į 70 procentų visų automobilių ir toliau išliks absoliučiai geriausiai parduodamu.

Naujasis 1,5 l benzininis variklis (112 AG, nuo 13 750 eurų) nebus populiarus, nes jis neišsiskiria nei temperamentu, nei hibridinės versijos siūlomu ekonomiškumu. Keturių cilindrų variklis nei jokiame apsukų diapazone nepademonstruoja ko nors panašaus į ambicijas, o esant mažoms apsukoms jis tampa niūriai gaižus, tarsi tiksliai žinotų, kad neturi jokių šansų įveikti savo itin gabų hibridinį „brolį“.

hibridas2

ABL, 2017 m. Nr.7