Grįžkime prie ankstesniojo grožio

Peugeot 508

Tebūnie daugiau kupė ir mažiau sedano elementų: “Peugeot“, kurdamas naująjį 508-ąjį, įdėmiai įsižiūrėjo į Audi A5 Sportback.

MASINA2Tai koks turi būti naujasis 508-asis? „Peugeot“ komanda nemano esant klaidinga, kad naujasis flagmanas nebebus sedanas. Pirmosiose nuotraukose matyti stebėtinai žemas stogas, berėmiai šoniniai stiklai ir ketverios durelės – tikrų tikriausias kupė. Sveika, meile, sudie, liūdesy!

 

Peugeot 508, kaip flagmanas, atliko stebėtinai staigų manevrą: naujasis modelis nepailgėjo, o atvirkščiai – tapo aštuoniais centimetrais trumpesnis ir, pirmiausia, šešiais žemesnis. Tai beveik tiksliai atitinka Audi A5 Sportback dydį, o jei dar būtų platesnis (dviem centimetrais), tai atitiktų ir proporcijas. Tik štai vietos salone dėl to nepadaugėtų. Taigi Prancūzijos prezidentui Emmanueliui Macronui važinėti šis didelis Peugeot tikrai netinkamas. Tam PSA turi prabangųjį DS 7 Crossback.

MASINA1

Kovai su SUV mados banga naujasis 508-asis nori pasiūlyti kokybę ir „Paroli“ įrangą. Vėl bus montuojamas Peugeot automobiliams būdingas mažas vairas, virš jo skaitmeninis spidometras, dešinėje naujos automatinės aštuonių pakopų greičių dėžės perjungimo svirtelė. Kartu „Peugeot“ žada, kad salonas bus geresnės kokybės, be to, bus montuojamos AGR sėdynės su masažo funkcija, kurios mums gerai žinomos ir jau išbandytos Opel automobiliuose. Naujoviški elektroniniai pagalbininkai bus siūlomi už papildomą mokestį, be to, 508-asis pirmasis tarp šios klasės atstovų bus aprūpintas naktinio matymo sistema.

MASINA

Daug dėmesio prancūzai skiria varikliams. Naujasis 508-asis turės švaresnį dyzelinį motorą su SCR katalizatoriumi. Trijų dyzelinių variklių galingumas sieks 130 iki 180 AG, o 1,6 litro turbobenzininio – 180 ir 220 AG. „Peugeot“ planuose numatyta, kad Hibridinė versija turėtų pasirodyti 2019 m.

ABL, 2018 m. kovas