WRC Korsikos ralyje nesiseka ir lyderiams, ir lietuviams

Arctic Energy WRT Korsikos ralyje_2

Pirmieji WRC Korsikos ralio greičio ruožai palydėti avarijomis bei netikėtomis sportinių bolidų techninėmis problemomis. Už „Arctic Energy World Rally team“ komandą važiuojantiems lietuviams iki pirmojo greičio ruožo starto teko skubiai keisti automobilio kompiuterįm bei į antro greičio ruožo finišą važiuoti be stabdžių. Tuo tarpu daugkartinis Pasaulio ralio čempionas Sebastienas Loebas patyrė avariją antrame greičio ruože, kuri prancūzą nustūmė į 43-iąją vietą bendroje įskaitoje.

Vakarykštė WRC ketvirto etapo bandomasis greičio ruožas ne visiems lenktynininkams buvo įveikiamas. O dar prieš susirašymo dienas, kai kurie sportininkai, tarp jų ir belgas Thierry‘as Neuville‘is, patyrė avarijas testuodami savo sportinius bolidus. Dėlto šiandien (balandžio  6 d.) prie pirmojo Korsikos ralio greičio ruožo starto stojo tik 87 ekipažai.

Kad „Tour de Corse“ ralio organizatoriai pasistengė parinkdami itin sudėtingus, ištvermės bei išminties reikalaujančius greičio ruožus, parodė pirmieji kilometrai šios dienos ilgiausiame „La Porta – Valle Di Rostino“ greičio ruože.

Vakar puikų tempą ir laiką demonstravusiam norvegui Andre‘ui Mikkelsenui pirmuosiuose kilometruose nepavyko suvaldyti automobilio ir apsisuko. Su panašia situacija susidūrė ir praėjusių metų čempionas prancūzas Sebastienas Ogier. O štai japonui Takamoto Katsuta nepasisekė labiau. Pastarasis lenktynininkas, nesuvaldęs „Ford Fiesta R5”automobilio, nuvažiavo nuo kelio.

Visgi nepaisant nesėkmių, pirmąjį šios dienos Korsikos ralio greičio ruožą laimėjo prancūzas S. Ogieras. Nuo jo kiek daugiau nei 9 sekundėmis (9,7 s) atsiliko jo bendravardis prancūzas Sebastienas Loebas, o trečiąja vieta džiaugėsi estas Ottas Tanakas.

Tuo tarpu už  „Arctic Energy World Rally team“ komandą važiuojantiems lietuviams Deividui Jociui ir Donatui Zvicevičiui sėkmingą startą pirmajame greičio ruože apsunkino išlindusios techninės automobilio problemos.

„Ryte išvažiuojant iš serviso parko sugedo automobilis. Kol sutvarkėme elektrinės dalies gedimą, nes teko keisti kompiuterį, pavėlavom į startą 3 minutes. Dėlto teisėjai skyrė baudos 30 sekundžių. Tačiau galime pasidžiaugti, kad teisėjai atsižvelgdami į ankstesnius mūsų rezultatus mus pakėlė į 56 poziciją. Nors dėl vėlavimo praradom 3 pozicijas ir teks važiuoti paskui labai lėtus ekipažus“, – įspūdžiais prieš pat startą dalinosi lenktynininkas D. Jocius.

 „Arctic Energy World Rally team“ ekipažas 49,03 kilometrų ilgio greičio Deivido Jociaus ir Donato Zvicevičiaus tandemas įveikė per 38 minutes ir 32,5 sekundes ir buvo 50-oje pozicijoje. Tačiau dėl gautos 30 sekundės baudos jie bendroje įskaitoje nukrito į 51 vietą ir savo klasėje iš 23 dalyvių turėjo tenkintis 17-ąja vieta.

Tuo tarpu antrajame greičio ruože vėlgi lyderiai neišvengė klaidų. Šį kartą nuo kelio nuvažiuoti teko daugkartiniam Pasaulio ralio čempionui S. Loebui. Dėl padarytos klaidos pranūcas fnišavo tik 78-as ir bendroje įskaitoje nukrito į 43-ą poziciją.

Po dviejų greičio ruožų S. Ogieras, turėdamas 21,1 sekundes persvarą, laimi prieš britą Krisą Meekę. O iš penktosios vietos į trečiąją pakilo praėjusiais metais Korsikos ralį laimėjęs belgas T. Neiville‘is.

Antrajame greičio ruože lietuviams taip pat nesisekė. Jiems dingo sportinio „Peugeot 208 R2”automobilio stabdžiai. Dėlto jie šį greičio ruožą baigė 71-i bendroje įskaitoje ir 21-i savo klasėje.

Dėl patirtų nesėkmių po antro greičio ruožo finišo itin nekalbus buvo ir Deividas Jocius.

„Įveikėme mes antrą greičio ruožą, tik, deja, be stabdžių. Taip pat nepavyko išvengti ir incidento – iš galo važiavęs kolega trenkėsi į automobilio galą, kad pasitrauktumėme. O jo per veidrodėlius nematėme“, – nusivilimą slėpdamas kalbėjo D. Jocius.

Po dviejų greičio ruožų D. Jocius ir D. Zvicevičius bendroje įskaitoje buvo klasifikuoti 57-oje pozicijoje, o savo klasėje išlaikė pirmame greičio ruože iškovotą 17-iąją vietą. O iš kovos dėl patirtų avarijų ar techninių problemų pasitraukė jau 7 ekipažai.

Šiandieną WRC Korsikos ralio dalyviai užbaigs tais pačiais pirmos dienos pusėje važiuotais greičio ruožais – 49,03 ir 13, 55 kilomterų ilgio. Paskutiniojo ekipažo finišas yra numatomas apie 19:51 val. Lietuvos laiku.

www.auto-bild.lt