Iki finišo atpuškavęs A. Juknevičius: pakėlėme Peru vandens suvartojimo rodiklius

Dakaro-ralis-Antanas-Juknevicius-Iki-finišo-atpuškavęs-Antanas-Juknevičius-pakėlėme-Peru-vandens-suvartojimo-rodiklius

2018-ais metais Dakaro ralyje San Juan de Marcona apylinkėse surengtas etapas lėmė tikrus pokyčius bendrojoje įskaitoje. Istorija nepasikeitė ir šiemet – praėjusių metų nugalėtojas automobilių kategorijoje Carlosas Sainzas iškrito iš kovos su važiuoklės gedimų, tuo tarpu buvęs lyderis Ginielis de Villiersas patyrę elektronikos gedimą, o iš kovos dėl motociklų įskaitos pasitraukė varžybose pirmavęs Juanas Barreda Bortas. Problemos neaplenkė ir „CRAFT bearings“ ekipažo, kuris po nesėkmingo antrojo etapo šiandien kentė nuo kaistančio variklio ir į finišą atriedėjo saugiu rėžimu.

Startavęs iš 80-os pozicijos tarp automobilių ir iš 132-osios bendroje starto tvarkoje, Antanas Juknevičius iškart šovė į priekį ir jau pirmą kelio punktą pasiekė 27-as, antrajame parodė 28-ą rezultatą, tačiau tuomet iš radarų pradingo.

„Pradėjom labai gerai – greitai pagavom  tempą, aplenkėm gal 20 mašinų iki pirmo kontrolės punkto –  čia buvo mūsų tempas. Vėliau vos pakliuvus į klampesnę kelio dangą prasidėjo variklio kaitimas – pavažiuojam keletą kilometrų ir stojam, prašom visų varžovų vandens. Iš esmės ko tik mes neprašėm – ir žiūrovų, ir varžovų ir teisėjų, supylėm tiek vandens, kiek per gyvenimą nesam išgėrę turbūt – po finišo juokėsi Antanas Juknevičius. – Dabar didžiausią nerimą kelia situacija su temperatūra ir kokia jos priežastis, nes taip Dakaro nefinišuosim – vandens pompa, o galbūt ir variklio tarpinė, reikia kuo greičiau grįžti į bivuaką ir ten jau matysime situaciją.“

Iš kovos dėl nugalėtojo titulo pasitraukus automobilių kategorijos lyderiui Ginielui de Villiersui, jo vietą užėmė komandos draugas, katarietis Nasseras Al-Atiyah. Jis beveik 7 minutėmis lenkia kitą Artimųjų Rytų sportininką Yazeedą Al Rajhi, važiuojantį „X-Raid“ komandos automobiliu.

Dienos Dakaro ralyje tik sunkėja – ketvirtasis, maratoninis varžybų etapas tęsis 664 km, iš kurių net 405 km – greičio ruožu. Po ilgos dienos trasoje lenktynininkai neturės technikų pagalbos, todėl turės savo automobiliais pasirūpinti patys ir miegos atskirai nuo savo komandų. Po nakties be serviso, varžybų dalyvių lauks dar 517 kovinių km.

 www.auto-bild.lt