Trys dienos – tiek veiksmo iki finišo lieka šių metų Dakaro ralio maratone. Skirtumai tarp dalyvių auga, strategijos darosi nuosaikios: jeigu lyderių penketuke drastiški pokyčiai dar įmanomi, tai likusi rezultatų lentelės dalis geriausiu atveju svajoja apie vienos ar dviejų pozicijų pokytį. Po šiandienos greičio ruožo iš bendrosios įskaitos dešimtuko ribų iškritęs Benediktas Vanagas nesisielojo ir džiaugėsi, jog išvengė didesnių problemų ir organizatorių sudėtingiausiu vadintą greičio ruožą pabaigė nuo lyderio atsilikęs kiek mažiau nei valanda laiko.
„Turinti galvoje kokią turėjome startinę poziciją po vakar, tai finišas yra tikrai labai geras, – dalinosi B. Vanagas. – Kalbant apie mūsų situaciją absoliučioje įskaitoje, reikalų irgi labai nepagadinom. Organizatoriai buvo labai prigąsdinę, jog bus 100 kilometrų labai sudėtingų kopų, bet mums pavyko susitvarkyti be didesnių nuostolių. Sustojome, nusileidome ratų slėgį, pravažiavome viską be užklimpimų, tiesa, numontavome vieną ratą, teko pasikeisti. Išvažiavę iš masyvo, vėl prisipūtėme ratus ir grįžome į finišą. Iš esmės toliau darbuojamės ties pozicijų įtvirtinimų ir po šiandienos nuotaikos tikrai pozityvios.“
Palikę minkštąją reljefo dalį, „General Financing team Pitlane“ ekipažas neišvengė jau kone kasdiene tradicija tampančio, kaip B. Vanagas pats įvardino, „kriminalinio“ šuolio, kuris primena ekipažui apie tykančius pavojus, bet kartas po karto baigiasi geruoju. Tiesa, šiandienos patirtis baigėsi iš vis be jokių nuostolių ir į istoriją įeis matyt tik gerų foto–kadrų pavidalu. Trumpų problemų būta ir varžantis dėl pozicijų. Siaurame tarpeklyje, važiuojant paskui prancūzą R. Chabot ekipažas signalizavo ir prašėsi būti praleistas, tačiau varžovams užklimpus ir sustojus, toks pats likimas ištiko ir lietuvius. 319 numeriu pažymėtas, taip pat „Toyota Hilux“ pilotuojantis sportininkų duetas šiandien atsiliko penketu minučių ir po dar vieno sėkmingo Carlos Sainz reido į trečiąją vietą, šiuo metu yra artimiausi „General Financing team Pitlane“ varžovai. Tiesa skirtumas ryškus – beveik 45 minutės, tad lietuviškam ekipažui vengiant klaidų, didesnių problemų dėl vietos išsaugojimo iškilti neturėtų.
Dienos rezultatą pakomentuoti paprašytas ekipažo šturmanas gyrė piloto pasirodymą kopose, bei džiaugėsi, jog po negandų kupino pirmadienio ir žemesnės starto pozicijos pavyko grįžti į sveiką tempą bei finišą pasiekti 16–iems. Greičio ruože užtrukus beveik penkias valandas, „General Financing team Pitlane“ duetas nestoviniavo ir pasileido į kelionę bivako link. Apie 15:30 vietos laiku pasiektas finišas ir protingai planuojamas laikas leidžia atsigauti po nemažai jėgų pareikalaujančių iššūkių, o tai yra viena iš dedamųjų gero tempo palaikymui. Ankstyvas grįžimas taip pat sukuria daugiau laiko technikų patikroms ir bendrai sveikesniam komandos funkcionavimui, tad palyginus su praeitais maratonais, kol kas „General Financing team Pitlane“ gali džiaugtis logišku gyvenimo tempu.
Rytoj laukia dar 360 kilometrų greičio ruožo su dar vienu organizatorių rankomis sukurtu starto tvarkos paįvairinimu. Maratonas patrauks atgal į šiaurę, Pisco miesto link ir iš esmės pradės savo grįžimą link Limos mieste ketvirtadienį laukiamos finišo arkos.
www.auto-bild.lt