Benzino ir LPG variklis naujuosiuose Renault Clio ir Captur

  • RENAULT pristato naują dviejų degalų – benzino ir suskystintų naftos dujų (SND arba LPG) variklį: „TCe 100 LPG“ naujuosiuose „Clio“ ir „Captur“.
  • Šis variklis pagerina našumą ir sumažina degalų sąnaudas bei išmetamą CO2 kiekį.
  • Benzino ir suskystintų dujų naudojimas yra patikrintas, paprastas, prieinamas ir ekonomiškas sprendimas.

Naujieji „Clio“ ir „Captur“ dabar siūlomi su nauju „TCe 100 LPG“ trijų cilindrų varikliu su turbokompresoriumi. Transporto priemonė gali būti varoma benzinu arba suskystintomis dujomis (LPG). Joje yra dvi atskiros talpos: viena benzinui, kita – LPG. Kai abi cisternos yra pilnos, bendras nuvažiuojamas transporto priemonės atstumas yra didesnis nei 1000 km. Tai užtikrina neribotą degalų papildymo spindulį: benzino galima rasti visose degalinėse, o suskystintų dujų Europoje yra vidutiniškai 1 degalinėje iš 4.

Tai užtikrina 170 Nm sukimo momentą (nuo 2000 aps./min.), pagerintą automobilio dinamiką ir maksimaliai sumažinamos degalų sąnaudos bei išmetamo CO2 kiekis.

Šis variklis išmeta maždaug 8 % mažiau CO2 nei lygiavertis benzininis variklis.

Naudojama prieinama ir ekonomiška technologija

Naujuosiuose „Clio“ ir „Captur“ LPG siūlo už labai konkurencingą kainą, nedarydama jokių kompromisų dėl automobilio patikimumo: jokių papildomų išlaidų, lyginant su lygiaverte benzinine versija.

Jeigu vidutinės LPG variklio sąnaudos yra šiek tiek didesnės, bendros kuro sąnaudos vienam kilometrui sumažėja iki 30 %, lyginant su benzininiu varikliu, ir iki 8 %, lyginant su dyzeliniu varikliu.

Neribotas mobilumas

Suskystintomis dujomis varomos transporto priemonės gali patekti į požemines automobilių stovėjimo aikšteles dėl naudojamų įmontuotų apsauginių priemonių (apsauginio vožtuvo, atbulinio vožtuvo ir 80 % papildymo ribos), ir joms netaikomi eismo apribojimai dėl taršos.

Per daugelį metų įvaldyta patvirtinta ir saugi technologija

LPG integravimas transporto priemonėse atliekamas tiesiogiai surinkimo įmonėje. Klientui tai reiškia: paprastą užsakymą be jokio papildomo delsimo ir vienintelį apmokytą kontaktinį asmenį, kuris garantuoja ir prižiūri transporto priemonę „Renault“ tinkle. Jau projektavimo etape benzininis variklis yra numatytas naudoti su suskystintomis naftos dujomis. Papildomas LPG bakas, pagamintas iš ypač tvirto plieno, yra atsarginio rato lygyje ir neliečia benzino bako. 

Europos Sąjungoje beveik 15 mln. transporto priemonių naudoja LPG, 26 mln. – visame pasaulyje.

„Renault“ nuo 2010 m. siūlo galimybę naudoti LPG. Užtikrinta dėl šios technologijos, „Renault“ suteikia garantiją trejiems metams arba 100 000 km (kuri pirmoji iš dviejų sąlygų įvykdoma) kaip ir visoms kitoms šios klasės transporto priemonėms.

Paprasta technologija

Vairuotojui valdymas yra paprastas. Perjungimas iš benzino į LPG ir atvirkščiai atliekamas dviem būdais: rankiniu būdu bet kada panaudojant specialų jungiklį, esantį salone arba automatiškai, kai LPG bakas yra tuščias. Specialus matuoklis kontroliuoja LPG bako lygį.

LPG bakas (32 l naujojo „Clio“ ir 40 l naujojo „Captur“) užpildomas greitai ir paprastai (vos per 2 minutes).

Kitas tvirtas šios originalios integracijos momentas yra tai, kad bagažinės tūris virš grindų išlieka tas pats (LPG bakas yra įmontuotas atsarginio rato vietoje).

Kaina

Kaina Lietuvoje (bruto), euraisNaujasis „Clio LPG“Naujasis „Captur LPG“
ZEN14 07515 940
INTENS
18 120
Sąnaudos ir išmetamųjų teršalų kiekis WLTPNaujasis „Clio LPG“Naujasis „Captur LPG“
CO2 (g/km)122 / 110136 / 122
Kombinuotas ciklas (l/100km, benzinas/LPG)5,4 / 7,76 / 7,5

Raphaèle Jarry, Renault France“ produktų rinkodaros direktorė: „Susidūrus su energijos pokyčių iššūkiu, „Renault“ teikia paprastą ir ekonomišką LPG pasiūlymą, kuris pagerina efektyvumą ir išmetamo CO2 kiekį. Šis sprendimas papildo platų elektrinių, hibridinių ir „Plug-In“ hibridinių transporto priemonių pasirinkimą. Šis požiūris prisideda prie „Renault“ grupės įsipareigojimo 2022 m. bendrą anglies pėdsaką sumažinti 25 %, lyginant su 2010 m.“