Pristatytas 1995 metais Ženevos automobilių parodoje, „Renault Spider“ jau tada kėlė nuostabą. Tai „Renault Sport“ sukurtas automobilis, atspindintis „Alpine“ modelių gamą ir teikiantis tikrą sportinio automobilio vairavimo malonumą, rašoma pranešime.
Žemas, tačiau „raumeningas“ „Renault Spider“ kėbulo siluetas bei sklandžios ir tvirtos linijos rodo
galią ir eleganciją. Gale montuojamas variklis ir lengvas aliuminio važiuoklės rėmas užtikrino važiavimo keliais malonumą. Automobilis sukeldavo stiprų įspūdį tiek greitėjant, tiek stabdant.
1995 metais Ženevos automobilių parodoje pristatyta versija be stiklo. Pristatytas „Spider“ buvo bekompromisis sportinis automobilis. Vietoje priekinio stiklo įrengtas nedidelis aptakas pabrėžė žemai nusidriekusią kėbulo liniją. Šis aerodinaminis sprendimas saugojo nuo oro srauto ar nedidelio lietaus, tačiau tai buvo gana kukli priemonė įprastomis vairavimo sąlygomis: važiuojant didesniu greičiu reikėjo šalmo. Norint šį smarkiai supaprastintą automobilį (be šildymo, ABS ir vairo stiprintuvo) padaryti šiek tiek „civilizuotesnį“, jau kitais metais „Renault“ pasiūlė versiją su priekiniu stiklu. Tuomet buvo galima įrengti ir stogą, kuris saugojo nuo lietaus.
Iš tiesų, šie automobiliai buvo identiški: aliumininis važiuoklės rėmas, aukštyn atveriamos durys, saugos lankai. Gale montuojamas „Clio Williams“ variklis užtikrino „Spider“ svorio santykį tarp ašių. Ekstremalus automobilis teikė tikrą sportinio automobilio vairavimo malonumą, kurį jo mėgėjai itin vertino. Vis dėlto, versija su priekiniu stiklu tikrai neprarado savo charakterio.
„Spider“ su 2 litrų „Clio Williams“ varikliu, montuojamu skersai prieš galinę ašį, akimirksniu reaguodavo į vairuotojo nurodymus dėl 150 AG ir masės, kuri neviršijo 900 kg. „Renault Sport“ direktorius Christianas Contzenas 1995 metais nusprendė įgyvendinti „Spider Trophy“ projektą pagal modelį, kuris tuomet dar nebuvo patvirtintas važinėjimui bendro naudojimo keliais.
„Trophy“ versijoje, artimoje serijiniam modeliui, įdiegti svarbūs variklio pakeitimai. Jo galia padidėjo iki 180 AG, nes buvo naudojama specialiai sukurta įpurškimo sistema ir transmisija su 6 pavarų krumpline pavarų dėže. Stabdžiai su dviem nepriklausomais siurbliais, reguliuojamais iš salono, leido vairuotojui keisti „Spider Trophy“ nustatymus ir visapusiškai išnaudoti standžią važiuoklę ir rėmą.
Modelis, kurio pagaminta vos 90 vienetų, papuošė ir Europos „Formulės 1“ pasaulio čempionato Europos lenktynių ciklo atidarymą.