„Auto Bild Lietuva“ išbandė naująją „Ford Puma“ – kokie įspūdžiai?

Automanai valandų valandas gali kalbėti apie automobilius ir jų savybes, bet šiandien mūsų testiniame važiavime dalyvavo ne automanas. Įdomu, į ką naujame automobilyje dėmesį atkreipia mažiau automobiliais besidominti dailiosios lyties atstovė? Dieną praleidusi su 1,0 l, 125 AG miesto visureigiu „Ford Puma“ komunikacijos specialistė Kamilė Miliūtė dalinasi savo pastebėjimais.

Išorės dizainas ir vidaus funkcionalumas

„Ar automobilis gražus – skonio reikalas, o „Ford Puma“ man asmeniškai atrodo išskirtinai. Šiandien važinėjau su „Titanium“ modeliu, o jeigu pirkčiau „Puma“, rinkčiausi sportinį „ST-Line“ modelį – jis dar labiau traukia akį“, – pasakojimą pradeda Kamilė.

„Atsisėdus į naują automoblį, visų pirma prisijungiu telefoną – vienose automobiliuose tai padaryti labai lengva, kituose – procesas kiek komplikuotas. „Pumoje“ prisijungiau be problemų, o išlipus ir sugrįžus į automobilį telefonas iškart prisijungia, nereikia ilgai laukti, kol jis susikonfigūruoja. Tad smagu, kad automobilio „smegenys“ veikia efektyviai ir greitai.“

„Man taip pat svarbu, kad trys daiktai atrastų vietą bet kokiame automobilyje – vandens buteliukas, termosas ir telefonas. Kai kuriuose automobiliuose į dureles netelpa vandens butelis arba jis baladojasi važiuojant, puodelio vieta būna nepatogioje vietoje, o telefoną belieka padėti ant keleivio sėdynės – „Ford Pumoje“ visi mano daiktai rado sau patogią vietą. Taip pat labai patogu belaidis telefono įkrovimas,“ – įspūdžiais dalinasi pašnekovė.

Vairavimo ypatumai

„Automobilyje galimi penki važiavimo režimai, kuriems pilnai atsiskleisti prireiktų daugiau laiko ir skirtingų kelių. Mieste važinėjau su „Normal“ režimu, man patiko manevringumas ir nesijautė diskomforto senamiestyje važiuojant nelygia danga. Nesistengiau važiuoti ekonomiškai, netgi priešingai, nuo sankryžos pajudėdavau greitai, norėdama įvertinti automobilio dinamiką ir reakciją. Kai pajaučiau, kad automobilis puikiai reaguoja į mano veiksmus ir „rauna į priekį“ – negailėjau akceleratoriaus pedalo,“ – šypsosi Kamilė. 

Vairuotoja priduria, jog jai pravertė greičio ženklų atpažinimo funkcija ir skydelyje rodomas greičio ženklas, kuris pradeda mirksėti, važiuojant greičiau nei leidžiama.

„Titanium“ modelyje nėra galinio vaizdo kameros, kurios Kamilei pritrūko: „Esu pratusi prie galinio vaizdo kameros, tad važiuojant atbuline eiga žvilgsnis visada krypsta į ekraną, o šioje „Pumoje“  vaizdas nerodomas. Pirkdama automobilį būtinai papildomai pasirinkčiau šį priedą,“ – teigia K. Miliūtė.

Papildomi patogumai

„Puma“ išskirtinumas – itin talpi, 465 l, bagažinė. Atkėlus dangtį, atsiveria 80 l „Megabox“ skyrius, kurį galima lengvai plauti, kadangi jis turi vandens išleidimo angą. „Dar neteko matyti tokios funkcijos, o aš tikrai ją naudočiau, kadangi turiu šunį, kurio plaukus sunku išvalyti. Šunį pasodinus šioje „duobėje“, paskui ją galima lengvai išplauti.“

Į standartinę komplektaciją įeina ir sėdynės su masažo funkcijomis. „Važiavimui mieste kaip ir nebūtina funkcija, bet, tikiu, jog išsiruošus į ilgesnę kelionę, šios masažuojančios kėdės patiktų kiekvienam,“ – įsitikinusi K. Miliūtė.

Daugiau Kamilės įspūdžių „Auto Bild Lietuva“ Instagram profilyje: www.instagram.com/auto.bild.lietuva

Kamilės Miliūtės nuotraukos