Tai jau trečia, visiškai pakitusi ir nauja stilistika pasižyminti modelių karta, rašoma pranešime. Naujoji karta yra ankstesnių modelių stilių reinkarnacija. Už vis dar nepralenkiamą kainą siūlomi naujieji modeliai yra modernesni, geriau įrengti ir universalūs, tuo pat metu išlaikantys esmines prekės ženklo vertybes – paprastumą ir patikimumą.
Šiandien, kaip niekad anksčiau, „Dacia“ pasiūla idealiai atitinka vis gausėjančių ir išmanesniais tampančių klientų lūkesčius, iš kurių perspektyvos kiekvienas veiksmas, kiekvienas sprendimas pirkti pasižymi vis kita reikšme ir laiko sąvoka. Tai jau nebėra vienkartinis veiksmas, tai – gerai apmąstytas, ilgalaikis požiūris į vartojimą. Automobiliams šiame požiūryje skiriama svarbi vieta, kadangi pirkinys daromas daugeliui metų į priekį, simbolizuoja tikslingą pirkimo sprendimą.
Per pastaruosius 15 metų „Dacia“ automobiliai stipriai keitėsi. Prekinis ženklas nužengė kelią nuo vieno modelio iki ištisos įvairialypės gamos. Kultinis, bestseleriu tapęs „Dacia Sandero“ nuo 2017 metų yra geriausiai parduodamas automobilis individualių klientų segmente.
Per 15 egzistencijos metų automobilių rinkoje „Dacia“ tapo šios rinkos pokyčių simboliu ir naujo vartojimo stiliaus pranašu. Tai – sąmoningai pasirenkamas, vartotojų vertinamas prekės ženklas, kurio pasiūla šiandien žengia į naują dimensiją su trimis šiuolaikiniais modeliais, kaip visuomet sutelktais į tai, kas svarbu klientams.
Šiuolaikinė ir dinaminė linija
Stipriai paryškintos naujojo „Sandero“ ratų arkos pabrėžia tvirtą modelio tapatybę ir solidumą. Be to, visa kėbulo linija yra aptakesnė. Efektas išgautas dėl labiau pasvirusio priekinio stiklo, žemesnio stogo su švelniai besileidžiančia linija ir netoli krašto esančios antenos. Prošvaisa lieka nepakitusi, tačiau naujasis „Sandero“ atrodo žemesnis ir stabilesnis dėl prailginto tarpuračio. Ratai visiškai užpildo arkas.
„Sandero Stepway“ su padidinta prošvaisa – tai „Dacia“ siūlomas universalus krosoveris. Kėbulo linija kelia asociacijų su nuo civilizacijos nutolusiais nuotykiais ir išvykomis. Naujos „Dacia“ krosoverio versijos įvaizdį ir DNR pabrėžia elementai, kurie nuo pirmo žvilgsnio leidžia atskirti jį nuo naujojo „Sandero“. Automobilio priekyje dėmesį pritraukia pakitusios formos iškilus dangtis su paryškintais įspaudimais bei chromuotas „Stepway“ logotipas ant grotelių.
Naujasis „Logan“ atkreipia dėmesį dėl pakeistos, pailgintos formos. Kėbulo linija yra aptakesnė ir dinamiškesnė. Žemėjanti stogo linija, ant krašto sumontuota antena ir kiek sumažinti šoniniai langai suteikia dinamikos naujojo „Logan“ siluetui. Panašiai, kaip ir naujajame „Sandero“, žibintai išdėstyti „Y“ raidės forma, savo ruožtu kruopščiai suprojektuotos detalės, kaip antai durų rankenos, byloja apie aukštesnę modelio kokybę.
Naujas žibintų išdėstymas
Pirmą kartą atsiranda naujas, „Y“ raidės formos žibintų išdėstymas. Tai – stiprus stiliaus elementas, apjungiantis trečios kartos „Dacia“ modelius. Priekyje ir gale horizontali linija sujungia abu žibintų blokus ir tampa jų linijų tęsiniu, optiškai prailgindama automobilį.
Nauja kultinių modelių karta išlaiko prekės ženklo pažadą, kuriuo klientams siekiama siūlyti dar labiau prieinamus automobilius, vis geriau atitinkančius „Dacia“ stilių ir vertybes.
Oficialus naujos kartos „Sandero“, „Sandero Stepway“ ir „Logan“ pristatymas vyks 2020 m. rugsėjo 29 d.