„Volkswagen“ jau pradėjo priimti išankstinius užsakymus penktosios kartos „Caddy“ automobiliams. Iš pagrindų pakeista kiekviena naujojo modelio detalė, be to, šis bestseleris dabar gaminamas pasitelkiant MQB platformą. Ši platforma, kuri taip pat naudojama gaminant „Volkswagen“ „Golf“, „Passat“, „Tiguan“ ir daugybę kitų modelių, leidžia „Caddy“ pasiūlyti su gausybe aukštųjų technologijų. Inovatyvūs vairuotojo asistentai pagerina saugumą ir padaro vairavimą patogesnį, o junglios pramogų ir skaitmeninių valdymo sistemų dėka „Caddy“ tampa išmaniuoju telefonu ant ratų. Atnaujintas išorės dizainas šiam automobiliui suteikia sportišką įvaizdį. „Caddy“ – šveicariškas automobilių pasaulio peiliukas naudojamas tiek krovinių, tiek keleivių pervežimui. Lietuvoje pirmieji automobiliai pasirodys kitų metų pradžioje.
Dvigubo dozavimo sistema gerokai sumažino TDI variklių azoto dioksido emisijas
Inovatyvūs ne tik „Caddy“ vairuotojo asistentai, bet ir nauji keturių cilindrų varikliai. Visi jie atitinka 2021 m. „Euro 6“ taršos standartą ir turi kietųjų dalelių filtrus. TDI varikliai pasitelks dvigubo dozavimo – dviejų katalizatorių su atskiru „AdBlue“ įpurškimu – sistemą, kuri, palyginus su praėjusiu modeliu, leidžia smarkiai sumažinti azoto oksido emisijas. Šie varikliai yra vieni švariausių dyzelinių variklių pasaulyje. „Caddy“ taip pat bus galima įsigyti su turbobenzininiu 84 kW/116 AG galios TSI varikliu. Naujosios jėgainės yra gerokai ekologiškesnės ir ekonomiškesnės – priklausomai nuo variklio, degalų sąnaudos sumažėjo net iki 12 proc. Iš pradžių „Caddy“ užsisakyti bus galima su dyzeliniais 55 kW/75AG ir 75 kW/102AG varikliais su mechanine pavarų dėže ir 90 kW/122AG su 7 pavarų automatine pavarų dėže. Vėliau bus pasiūlyti modeliai su TSI varikliu, „4Motion“ keturių varančiųjų ratų sistema bei „Maxi“ kėbulu.
Charizmatiškas dizainas ir naujas kėbulas
Perėjimas prie MQB platformos atsispindi ir dinamiškose naujojo „Caddy“ kėbulo proporcijose. Nuo 0,33 iki 0,30 sumažėjęs pasipriešinimo orui koeficientas yra geriausias rodiklis šioje automobilių klasėje. „Caddy“ taip pat pasiūlys daugybę naujų privalumų – elektra valdomas slankiojančias duris ir bagažinės dangtį, 1,4 kv. m. ploto panoraminį stoglangį, kuriuo galės mėgautis tiek priekyje, tiek gale sėdintys keleiviai. „Caddy“ pirmą kartą bus standartiškai komplektuojamas su 18 colių lengvojo lydinio ratlankiais ir LED galiniais bei priekiniais žibintais. Pirmą kartą taip pat bus galima pasirinkti berakčio atrakinimo ir užrakinimo sistemą bei skaitmeninį „Digial Cockpit“ prietaisų skydelį.
Naujos komplektacijos – „Caddy“, „Life“ ir „Style“
Naująjį „Caddy“ bus galima įsigyti krovininiu (uždengtais šonais) ir „Combi“ (su langais keleivių skyriuje) kėbulu bei įvairiomis keleiviams vežti skirtomis konfigūracijomis. Pasikeitė ir komplektacijų lygiai – bazinė versija nuo šiol vadinsis „Caddy“, už ją gausesnė – „Life“, o pati gausiausia – „Style“. Visos šios komplektacijos tapo gerokai gausesnės nei prieš tai.
Didesnis salonas ir skaitmeninis valdymas
Viduje penktoji šio automobilio karta nustebins savo technologijomis ir pastebimai daugiau erdvės. Į prailgintą „Caddy Maxi“ versiją dabar telpa net dvi Euro paletės, kurių viena kraunama šonu, o kita – išilgai. Visiškai atnaujinti valdymo ir indikatorių elementai, o interaktyvią patirtį užtikrina skaitmeninis prietaisų skydelis „Digital Cockpit“ (pasirenkamai visiškai skaitmeninis) ir nuo 6,5 iki 10 colių dydžio pramogų sistema.
Naujų asistentų dėka „Caddy“ tapo saugesnis ir patogesnis
Net šeši iš devyniolikos „Caddy“ montuojamų vairuotojo asistentų yra visiškai nauji. Pirmą kartą į komercinį automobilį montuojamas „Travel Assist“, kuris veikia važiuojant bet kokiu greičiu. Multifunkcinis „Caddy“ vairas aprūpintas lietimui ypač jautriais sensoriais, kurie geba nefiksuoti atsitiktinių prisilietimų. Pirmą kartą į „Caddy“ montuojamos „Trailer Assist“ ir „Side Assist“ kartu su „Rear Traffic Alert“ sistema. Iki šiol į „Caddy“ montuotų asistentų galimybės ir funkcijos buvo gerokai išplėstos.