„Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ Dakaro ralio organizatoriams plukdyti į Saudo Arabiją perdavė visą komandos techniką – penkis lengvuosius automobilius ir du sunkiasvorius. Tačiau šiemet lietuvių motorizuotos pajėgos šiek tiek kitokios nei įprastai. Jas papildė antrojo ekipažo technika ir vienas iš dvidešimt penkių pagamintų „Toyota Hilux Benediktas Vanagas Limited Edition“.
Per visą aštuonių Dakarų epopėją Benedikto Vanago vadovaujama komanda į sunkiausias pasaulio lenktynes leisdavosi lydimi tik „Toyota Land Cruiser“ lengvųjų automobilių. Apie 10 tūkst. kilometrų įveikti turintys automobiliai, pasak B. Vanago, privalo būti patikimi ir potencialių iššūkių su technika komanda neieško. Tiesa, šiemet Dakare išvysti galėsime ne tik du „Land Cruiser“, bet ir „Toyota Baltic“ iniciatyva sukurtą ribotos serijos vardinį „Toyota Hilux“, garsėjančiu legendiniu patikimumu.
Jau nuo praėjusių metų „papilnėjusi“ komanda į Dakarą siunčia du „Toyota Gazoo Racing Hilux“, kuriuos valdys B. Vanagas su Filipe Palmeiro ir Edvinas Juškauskas su Aisvydu Paliukėnu. Abu ekipažai prie starto linijos stos atsinaujinę – B. Vanagas pilotuos naujausią IMA modelį, o E. Juškauskas ankstesnį B. Vanago bolidą, IRS modelį, su kuriuo buvo pasiektas Baltijos šalių rekordas Dakare.
Gretas papildė ir sunkiasvoris automobilis. Prie Žaibo vardu žinomo vilkiko MAN TGX prisideda tos pačios markės TGA modelis, skirtas aptarnauti E. Juškausko „Team Pitlane“ ekipažą. Sunkvežimį lietuviai aukciono būdu įsigijo iš Vokietijoje įsikūrusios gamyklinės „VW Motorsport“ komandos. Kaip ir praėjusiais metais, abu sunkvežimiai užsuks į Lione (Prancūzijoje) esantį vilkikų remonto centrą „Trelo“, kuriame bus atlikta profilaktinė apžiūra prieš sunkiausią metuose iššūkį – Dakaro ralį.
Technikos atidavimas Marselio uoste vyko gruodžio 1–2 dienomis. Atsiimti techniką iš Džedos uosto bus galima gruodžio 30–31 dienomis, o sausio 1–2 dienomis vyks administracinės ir techninės patikros. Dakaro ralio startas – sausio 3 dieną.