Lietuvos kartingų čempionate tikimasi sulaukti rekordinio dalyvių skaičiaus

Lietuvos kartingo federacija praėjusiais metais sulaukė rekordinio dalyvių skaičiaus – pirmajame praėjusių metų BMW Lietuvos kartingo čempionato etape prie starto linijos stojo 130 sportininkų – nuo mažųjų vos penkerių „Baby“ klasės iki solidžių veteranų, lenktyniavusių „KZ2 Masters“ klasėje.

Pastarųjų metų kartingo federacijos įdirbis ir nuolatinis dėmesys tarptautinėms klasėms duoda vaisių – tiek pernai tiek ir šiemet neįprastai daug lietuvių lenktyniavo ne tik mūsų šalyje, bet ir užsienyje.

„Mes nuolat pabrėžiame, kad visus skatiname lenktyniauti su tarptautines klases atitinkančia technika. Tai leidžia vieną kartą investavus į kartingą, tegu ir brangesnį, tiesiog bet kada sėsti ir nuvažiuoti į artimiausias tarptautines lenktynes, Europos ar Pasaulio čempionatą. Manau iš dalies dėl to ir turime pasaulio čempionato prizininką,“ – pasakoja LKF prezidentas Karolis Šikšnelis.

Žinoma, siekiant neišbranginti lenktyniavimo, visada šalia ir kitos, taip vadinamos mono klasės – kai lenktyniaujama vieno gamintojo technika.

Dėl to, kaip ir pernai, šiemet Lietuvos kartingo čempionato metu vyks ne tik tarptautinių (OK, OK Junior, Mini, Micro), bet ir kitų klasių varžybos (Rotax, Briggs, Artkart).

„Tikimės, kad šiemet lenktynėse dalyvaus netgi daugiau dalyvių negu pernai. Tai rodo ir apčiuopiamai padidėjęs aktyvumas, licencijų prašymai ir t.t. Kad ne tik lenktynininkai pasitiki mumis, rodo ir tas faktas, kad čempionatas išlaiko tą patį pagrindinį rėmėją – jis ir vėl vadinsis „BMW Lietuvos kartingo čempionatu“. Tai mus įkvepia ir toliau eiti užsibrėžtu keliu,“ – sako K. Šikšnelis.

„Norime prisidėti prie jaunųjų Lietuvos talentų ugdymo, todėl jau trečius metus bendradarbiaujame su kartingo federacija. Matome, kad mūsų šalyje gausu potencialą turinčių vaikų, kurie, tikime, ateityje išaugs į Lietuvą garsinančius sportininkus. Be to, nuo mažų dienų lenktyniaudami vaikai įgauna neįkainojamos patirties valdant automobilį, kuri leidžia jaustis saugesniems ir keliuose, skatina vairuoti atsakingiau“, – sakė BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

Prieš trejus – ketverius metus, kai LKF ėmė laikytis politikos propaguoti tarptautines klases, jose lenktyniavo vos vienas – kitas sportininkas. Tačiau dabar tiek OK, tiek OK „Junior“ klasėse laukiama po daugiau kaip dešimt sportininkų, „Mini“ klasė, kur lenktyniauja vieni jauniausių lenktynininkų irgi žada būti itin gausi. 

Pirmajame čempionato etape, kuris turėtų vykti gegužės pradžioje, tikimasi bet 150 dalyvių iš Lietuvos.