Remontuoti negalima ardyti – kur dėti kablelį?

Ar galima suremontuoti susidėvėjusį automobilio variklį jo neardant? Pasirodo, taip! Ir tai nėra itin sudėtinga.

Laikui bėgant automobilio agregatai dėvisi. Didžiuliai krūviai, aukšta temperatūra, trintis padaro savo ir ilgainiui mechaniniai komponentai praranda savo gamyklines savybes. Tačiau nanotechnologija „RVS Master“ leidžia restauruoti ir atkurti mazgų parametrus iki gamyklinių savybių neardant nei variklio, nei pavarų dėžės, nei kitų komponentų. Šis metodas stipriai pranoksta klasikinį mazgų remontą. Efektyvumas – virš 100 000 km ir dešimtkart pigiau. O burtai slypi gamtoje. 

Įsivaizduokite: į gerokai pavažinėtą variklį, praradusį kompresiją, trauką ir kurio degalų sąnaudos yra gerokai per didelės, įpilame tam tikrą mineralų mišinį iš buteliuko ir po pusvalandžio motoras pradeda dirbti taip, kaip niekada anksčiau. Skamba neįtikėtinai, tačiau tokį efektą siūlo „RVS Master“ produktas. Lietuvoje jis sėkmingai platinamas jau 21-erius metus.

Suomijos kompanijos „RVS Master-EU“ atstovas Lietuvoje Antanas Pocius sako, kad jokios magijos šiame produkte nėra, o stebuklus daro pati gamta: specialūs mineralų mišiniai, kuriuos išgryninus šie, veikiami trinties ir aukštos temperatūros, dengia susidėvėjusius metalinius paviršius metalo keramikos sluoksniu. 

„Tai nėra alyvos priedas. Jis nekeičia alyvos savybių, nereaguoja į jokius degalus ar skysčius. Variklio alyva tampa mineralo nešėju. Metalo keramika yra labai kieta ir slidi medžiaga. Lengvojo automobilio varikliui užtenka 2–4 gramų 0,6–0,8 mikrono stambumo mineralų“, – apie medžiagą papasakoja A. Pocius. 

Žiūrint per mikroskopą variklio vidinės dalys būna šiurkščios, jose yra mikronišos. Į jas patekusios mineralų dulkės nuo trinties lydosi ir padengia nusidėvėjusias variklio dalis sugebėdamos panaikinti net cilindro elipsės formą, kuri atsiranda smarkiai susidėvėjus varikliui. Tose vietose, kur nusidėvėjimas yra didžiausias, didžiausia yra ir trintis, ir ten dengiamas storiausias metalo keramikos sluoksnis. Tokiu būdu „RVS Master“ produktas variklio parametrus atstato iki gamyklinių. 

Šio mineralo pagalba atnaujinus variklį vairuotojas pajus padidėjusią galią, sumažėjusią vibraciją, aiškią degalų ekonomiją ir sumažėjusią ekologinę taršą. 

„Kadangi metalo keramika yra kieta ir slidi, variklyje sumažėja trintis, komponentai juda lengviau. Variklio darbas pagerėja, jis sukasi daug lengviau. Pabandykite pačiuožti su batais ant asfalto ir ledo. Skirtumas akivaizdus“, – aiškino „RVS Master“ atstovas Lietuvoje. 

Pašnekovas sako, kad priemonė tinka ne tik gerai pavažinėtiems varikliams, ji naudojama ir naujose transporto priemonėse. Įpylus jos į naują variklį, dilimo procesą ji sustabdo daugiau nei šimtui tūkstančių kilometrų. 

Produkto platintojai teigia, kad „RVS Master“ priemonė varikliui pakenkti negali, jei ji yra naudojama teisingai, kaip nurodo gamintojas. Kitaip stebuklingas istorijas, kaip sudėvėtos senos Audi 90 variklis su 3, 3, 4 ir t. t. siekiančia kompresija jau per pusvalandį atsistatė beveik iki gamyklinių parametrų, sudrumsčia pasakojimai, kaip jaunuoliui, vos įsipylus skysčio ir dideliu greičiu išrūkus tolyn, variklyje prasisuka indėklai. Naudojant „RVS master“ reikia griežtai laikytis gamintojo reikalavimų ir instrukcijos: įpylus priemonės varikliui reikia leisti 15 minučių dirbti laisvais sūkiais, tada dviem minutėms užgesinti, vėl užvesti ir ramiai važiuoti apie 30–50 kilometrų. 

Antanas Pocius sako, kad didelę antireklamą jo produktui skleidžia vairuotojai, kurie priemonę pila į variklius, jau turinčius techninių gedimų (sutrūkę žiedai, prasukti indėklai, „kalantis“ alkūninis velenas, perkaitintas variklis ir t. t.). Ši priemonė iki gamyklinių parametrų atstato tik natūraliai susidėvėjusius variklius.