Benediktas Vanagas V8 iškeitė į hibridinę pavarą

Lenktynininkas Benediktas Vanagas geriausiai atpažįstamas už dviejų automobilių vairo: sportinio „Toyota Gazoo Racing Hilux“ ir kasdienio „Toyota Land Cruiser“. Ir nors sportininko komandoje hibridiniai automobiliai nėra naujiena, jis pats kasdienai šią technologiją pasirinko tik dabar, rašoma pranešime. 

Kasdienis automobilis – kardinaliai kitoks

Pasak sportininko, po aštuonerių metų sąjungos su vienu modeliu, pokyčiams pastūmėjo pirmą kartą vakarų Europoje pristatytas hibridinis „Toyota Highlander“.

„„Land Cruiser“ bei „Hilux“ modelių komandoje turėsime ir toliau, tačiau „Highlander“ atsirado Europoje ir man patiko jo charakteristikos. Automobilis ilgesnis ir platesnis už „Land Cruiser 150“ ir ši erdvė juntama išsyk atsisėdus.“

Po pirmojo mėnesio su naujuoju automobiliu B. Vanagas teigia, jog sprendimas pasiteisino: „Žymiai mažesnės degalų sąnaudos, gera dinamika, patogu važiuoti, o „Toyota “ hibridinė pavara suteikia ramybės jausmą.“

Kriterijai renkantis automobilį

B. Vanagas renkantis automobilį rekomenduoja atsižvelgti ne tik į svajones, bet į realius poreikius: „Renkantis automobilį reikėtų rinktis taip, kad jisai atlieptų kasdienybę. Jeigu reikalingas komfortas, dažnai važiuojami dideli atstumai, vežiojamasi daug mantos arba yra didelė šeima, automobilis turi tenkinti tokius poreikius.“

Paprašytas įvardinti pagrindinius savo kriterijus renkantis naują automobilį, sportininkas išskiria du: galingiausią variklį ir geriausią garso sistemą. 

„Galingiausias variklis ne dėl to, kad aš mėgstu greitai važiuoti. Man tai – saugumo elementas. Pavyzdžiui, atliekant lenkimo manevrą, galingas variklis priešpriešinėje juostoje padeda išbūti trumpiausią laiką.“

Komforto zona – visi varomieji ratai

„Keturi ratai visada geriau nei du“ – juokauja B. Vanagas ir prisipažįsta, jog pasirinkimas kasdieniam važinėjimui, jeigu tik įmanoma, yra visi varomieji ratai: „Tam tikrais atvejais aš galiu vairuoti automobilį, varomą tik viena ašimi, bet mano komforto zona – keturi varomi ratai.“

Automobilių pramonės revoliucionierius Henry Ford yra pasakęs, jog užtenka vienos saulėtos dienos metuose, kad vertėtų turėti kabrioletą. „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ pilotas laikosi tokios pat nuomonės apie visų ratų pavarą. „Užtenka dviejų dienų, kuomet slidu, ir tas pojūtis, komfortas, tau tiesiog padeda“ – užtikrintas lenktynininkas. 

Visureigis ar miesto visureigis?

Pastarąjį dešimtmetį pagrindiniu savo automobiliu rinkęsis visureigį su rėmine konstrukcija, B. Vanagas mano, jog miesto gyventojui turėtų pakakti SUV tipo automobilio.

„Visureigis ar miesto visureigis? Jei reikalingas visureigis, tai vienareikšmiai „Land Cruiser“ arba „Hilux“. Ir čia nėra kito pasirinkimo. Bet reikia nepamiršti, kad mano atveju, ir turbūt kiekvieno miestiečio atveju, 97 % važiavimo vis dėlto yra mieste, plente, automagistralėje. Su „Highlander“ nuvažiuoju visur, kur nuvažiuoju ir su „Land Cruiser“. Skiriasi tik važiavimo bekele pojūtis. Bet jeigu kiekvieną dieną bus bent 200 metrų prasto kelio, turbūt labiau apsimoka vairuoti „Land Cruiser“. Bet mano atveju to nereikia.“