
Iki rugsėjo šiemet Lietuvoje parduoti 753 nauji motociklai. Lyginant su
tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu (485), fiksuotas 55.3% pardavimų
augimas. Iš visų Baltijos šalių, didžiausias pardavimų šuolis fiksuotas
būtent Lietuvoje (Latvijoje – 26.1%, Estijoje – 22.9%). „Honda“
motociklai išlieka populiariausi mūsų regione. Gamintojo dalis sudaro
17.28% naujų motociklų rinkos.
Lyginant su praėjusių metų laikotarpiu, „Honda“ motociklų pardavimų
apimtys Baltijos šalyse padidėjo 57%. Tai didžiausias fiksuotas
pardavimų šuolis per pastaruosius penkerius metus. Daugiau nei 50%
pardavimų apimtys augo ir Lietuvoje, kur iš viso parduoti 124 nauji
„Honda“ motociklai.
Pagal naujų „Honda“ motociklų pardavimus, Lietuva pirmą kartą aplenkė
Estiją (101). Tiesa, abi Baltijos šalys atsilieka nuo Latvijos (232),
kur gerokai seniau lengvuosius nedidelės galios motociklus vairuoti
pakanka B kategorijos vairuotojo pažymėjimo. Lietuvoje taip pat
supaprastinus lengvųjų motociklų vairavimo tvarką, jau stebimas išaugęs
susidomėjimas šiomis transporto priemonėmis.
Tarp „Honda“ motociklų Baltijos šalyse populiariausiu tapo šiemet
debiutavęs „CMX1100 Rebel“ modelis. Regione parduoti 44 šio motociklo
vienetai.
„Rebel“ serijos motociklai derina retro stiliaus detales su
šiuolaikinėmis technologijomis. Motociklas siūlomas su mechanine ar
automatine DCT transmisija. Šiame segmente modelis neturi tiesioginių
konkurentų. Nenuostabu, jog jau pirmaisiais prekybos metais motociklas
tapo perkamiausiu „Honda“ modeliu“, – teigė „Nippon auto“ motociklų
prekybos vadovas Artūras Vilpišauskas.
Tarp kitų perkamiausių „Honda“ modelių rikiavosi street segmento
atstovas „Honda CB650R“ bei adventure serijos „Honda CRF300L“, „Honda
CB500X“, „Honda NC750X“.
„Verta paminėti, jog „Honda“ neturi vieno bestsellerio motociklo. Per
pastaruosius metus gamintojas išplėtė siūlomų motociklų gamą tiek
kalbant apie skirtingas kategorijas, tiek apie galios klases. Jei
anksčiau teigėme, jog „Honda“ stipriausia tarp adventure kategorijos
motociklų, šiandien gamintojas siūlo puikius modelius visiems kelionių
tipams bei vairuotojų patirties lygiams. Tai išskiria „Honda“ iš kitų
motociklų gamintojų“, – teigė A. Vilpišauskas.
Vadovo teigimu, prie augančių pardavimų apimčių prisidėjo ir pandemijos
ženkliai nesutrikdytas motociklų tiekimas.
„Sezono metu salone nuolat turėjome per 20 skirtingų motociklų,
absoliučią daugumą motociklų klientams galėjome pristatyti per itin
trumpą laikotarpį. Prekybos sezonui vasarą reikia ruoštis visą žiemą.
Jau dabar formuojame kitų metų prekybos asortimentą bei priimame
užsakymus naujiems motociklų modeliams“,- teigė A. Vilpišauskas.