PEUGEOT pristatė naujos kartos saloną „i-Cockpit“ su panoraminiu 21 colio ekranu

PEUGEOT pristatė naują „i-Cockpit“ automobilių salono ergonomiką, kuri įkūnija įmonės metamorfozę. Įspūdinga technologijų visuma debiutuos perkamiausiuose visureigiuose 3008 jau šių metų rugsėjį. Nuo šiandien PEUGEOT demonstruoja visas naujos kartos „i-Cockpit“ naujoves, praskleidžiančias ir naujojo 3008 metamorfozės šydą.

Įspūdingas 21 colio įstrižainės ekranas

Naujos kartos „PEUGEOT i-Cockpit“ naujame 3008 modelyje įrengtas įspūdingas 21 colio įstrižainės, didelės raiškos, lenktas panoraminis ekranas atrodo lyg sklendžiantis virš prietaisų skydelio. Taip pat jame sumontuotas naujas kompaktiškas vairas ir „i-Toggles“ jungikliai. Per ištisą sėkmingų tobulinimų dešimtmetį „i-Cockpit“ dar niekada nepatyrė tokios apimties pokyčių.

Skirtingos PEUGEOT darbuotojų komandos mėgino iš naujo išrasti esminius elementus, kad naujasis „i-Cockpit“ salonas ir vėl būtų unikalus skiriamasis prekių ženklo bruožas. Taip siekiama suteikti vairuotojams ir keleiviams dar didesnį pasitenkinimą, saugumą, komfortą ir gerovę automobilyje.

Daugiau nei 10 metų taikoma ir beveik 10 milijonų automobilių įdiegta įvairių kartų „i-Cockpit“ ergonomika apima naujausias technologijas: skaitmeninį prietaisų skydelį, belaidį ryšį, balso komandas, 3D efektus, individualizuojamus „i-Toggles“ jungiklius ir kt. Šiandien išlenktą 21 colio didelės raiškos, lyg sklandantį, panoraminį ekraną pristatantis gamintojas perkelia technologiją į naują lygmenį – jis sujungia projekcinį ir centrinį jutiklinį ekranus. 

Ekranas tęsiasi nuo kairėje esančio prietaisų skydelio krašto iki centrinės konsolės. Prie galinės kojelės, kuri nematoma iš keleivių salono, pritvirtintas ekranas atrodo tarsi plūduriuotų virš prietaisų skydelio. Plūduriavimo efektą paryškina skirtingas nuotaikas salone atspindintis, po ekranu įtaisytas LED apšvietimas. 

Šis ekranas suprojektuotas taip, kad būtų optimaliai ergonomiškas ir šiek tiek išlenktas vairuotojo link, tačiau jis puikiai matomas ir dešinėje sėdinčiam keleiviui. Kairėje panoraminio ekrano pusėje virš kompaktiško vairo esantis prietaisų skydelis rodo visą su vairavimu susijusią informaciją (greitį, galios parametrus, vairavimo pagalbų rodmenis, energijos srautus ir kt.).

Dešinėje panoraminio ekrano pusėje, priekinio skydelio centre, jutiklinio ekrano dalis pasiekiama tiek vairuotojui, tiek keleiviui. Juo galima valdyti šildymo ar oro kondicionavimo, navigacijos, informacijos ir pramogų bei ryšio sistemas ir kt.

Iš naujo sukurta architektūra ir ergonomika

Naujojo „i-Cockpit“ skiriamasis bruožas – naujoviška architektūra. Gamintojo pasirinkta nauja kompozicija pagerina tiek jutiklinio ekrano pasiekiamumą, tiek ir jame rodomos informacijos matomumą.

Centrinėje priekinio skydelio dalyje yra „i-Toggles“ – visiškai individualizuojami jutikliniai jungikliai. Juos tinkamai suprogramavus galima greitai pasiekti 10 reikalingiausių vartotojo funkcijų: nesvarbu, ar tai būtų vienu lietimu pasiekiamas dažnai naudojamo kontakto telefono numeris, ar  kelionės tikslo link vedanti navigacija, ar mėgstama radijo stotis, ar idealios oro temperatūros nustatymas kondicionieriuje ir pan.

Centrinė konsolė – erdvi ir neperkrauta, kad būtų daugiau vietos smulkiems daiktams ir belaidžiam išmaniajam telefonui įkrauti. Tai tapo įmanoma perkėlus automatinės pavarų dėžės valdiklį į priekinį skydelį. 

Dabar šis valdiklis įrengtas dešinėje nuo vairo, šalia automobilio užvedimo ir išjungimo mygtuko. Tai yra itin ergonomiška, nes vienu intuityviu judesiu galima lengvai pasiekti pavarų dėžės valdiklį ir sustabdyti arba užvesti variklį.

Naujasis vairas

Kompaktiškas vairas visada buvo svarbiausias „PEUGEOT i-Cockpit“ elementas. Dabar jis pastebimai atnaujintas, kad suteiktų dar labiau įtraukiantį vairavimo pojūtį ir patogumą. Žinoma, jis tebėra nedidelis, tačiau šiuolaikiškesnio dizaino: mažesnė atnaujinta centrinė dalis savotiškai atskirta nuo vairo stipinų, kad būtų sukurtas plūduriavimo efektas, panašus į panoraminio prietaisų skydelio ekrano.

Ant naujojo kompaktiško vairo esantys valdikliai dabar pateikia taktilinį atsaką į paspaudimus. Tai užtikrina pažangesnę ergonomiką. Valdikliai automatiškai jaučia vairuotojo pirštų prisilietimą, tačiau aktyvuojasi tik spustelėjus – tai leidžia išvengti neteisingų judesių. Be to, naujajame „i-Cockpit“ įmontuoti du nauji ploni ir elegantiški valdikliai už vairo.

Salono technologijos

Ryškų salono technologinį charakterį pabrėžia ne tik tarytum plūduriuojantis ekranas, bet ir apšvietimas per visą priekinį skydelį ir durelių apdailą. Šviesos atsispindi elegantiškoje autentiško aliuminio apdailoje. Galima rinktis aštuonių skirtingų spalvų apšvietimą.

Salono apdailai parinkti audiniai kartu su aliuminio detalėmis – tai unikalus, aukštos kokybės medžiagų derinys.