Naujajame „Captur“ pritaikyta nauja dizaino kalba, kurios pradininkas buvo „Renault“ dizaino vadovas Gilles Vidal. Naujoji kalba, kurioje eksperimentuojama su šviesa ir materija, griežtomis linijomis ir tiksliomis detalėmis, sukuria stilingesnį ir dinamiškesnį efektą. Naujasis „Captur“, turintis naują priekinę dalį, įgauna aukštesnės klasės išvaizdą.
Naujasis „Renault Captur“ toliau išlieka miesto visureigių – rinkos, kuri sudaro pusę visų B segmento pardavimų, o pats segmentas sudaro 30 proc. visos rinkos – standartas. Naujasis „Captur“ išsaugo savo universalumą, dviejų atspalvių kėbulo spalvas ir didelį salono erdvumą, taip pat išradingą aukštųjų technologijų įrangą. Be šių savybių, kurios yra neatsiejama jo dalis, naujos kartos „Captur“ turi ir daug naujovių. Išraiškingesnis salonas ir išorė, stilius su nauja „Esprit Alpine“ apdaila sukuria nepakartojamą elegancijos ir sportinės dvasios pojūtį. Saloną puošia nauji apmušalai ir nauji prietaisų skydelio ekranai. Priklausomai nuo versijos, „OpenR Link“ multimedijos sistema su integruota „Google“ platforma sukuria geriausią technologijų derinį, kuriame pirmą kartą B segmente įdiegta „Android Automotive 12“ operacinė sistema. Visiškai nauja elektroninė architektūra pakylėja saugumą į naują lygmenį – įdiegta daugybė naujausios kartos pagalbinių vairavimo priemonių, įskaitant „Predictive hybrid“ vairavimo funkciją ir „Active Driver Assist“ pagalbos vairuotojui sistemą, skirtų antro lygio autonominiam vairavimui.
Priklausomai nuo pardavimo šalies, naująjį „Renault Captur“ bus galima įsigyti su penkiais varikliais, įskaitant „145 bhp E-Tech full hybrid“ variantą, kurį Prancūzijoje jau pasirinko daugiau kaip 41 proc. klientų. Siekiant didesnio vairavimo malonumo ir dinamiškesnio važiavimo, pakeista važiuoklė ir iš naujo sukalibruotas vairo stiprintuvas. Priklausomai nuo versijos, „Extended Grip“ sistema optimizuoja sukibimą bet kokiomis važiavimo sąlygomis.