Kartu su autonominiais automobiliais į naują erą žengė ir padangų kūrimas. Jau daug metų „Continental“ tiria novatoriškas transporto priemones ir jų reikalavimus padangoms. Tačiau kai automobilį vairuoja dirbtinio intelekto valdomi algoritmai, o ne žmogus, tai keičia jų veikimą kelyje. Pavyzdžiui, įprastai savivaldžiai automobiliai važinėja mažesniu greičiu ir griežtai kontroliuojamomis sąlygomis, taip pat jie dažnai važiuoja be ilgesnių sustojimų.
„aContact“ padangos: dėmesys saugumui ir efektyviam energijos naudojimui
Didžiosiose pasaulio automobilių rinkose, tokiose kaip Kinija ir Šiaurės Amerika, autonominis vairavimas jau yra realybė. Tokiuose miestuose kaip Šanchajus ir Pekinas, taip pat San Franciskas ir Los Andželas, autonominiai taksi jau yra įprasti. O daug kompanijų – nuo tik pradėjusių veiklą iki žinomų didelių automobilių gamintojų – investuoja kurdami naujas technologijas savivaldžių taksi automobilių parkams.
Jiems „Continental“, priklausomai nuo naudojimo paskirties, tiekia specialiai pritaikytas „aContact“ padangas – jos pasižymi skirtingomis savybėmis, tačiau svarbiausia išlieka saugumas, įskaitant trumpą stabdymo kelią ir tikslų valdymą net ir lyjant. Be to, autonominių automobilių naudojimo paskirtis labai skiriasi: pavyzdžiui, vieni važinėja intensyviame eisme mieste, o kiti naudojami keleiviams pervežti oro uoste aiškiai nustatytu maršrutu.
„Continental“ atsižvelgia į visus šiuos ypatumus ir pagal juos parenka gumos mišinį bei protektoriaus dizainą. Padangos galimos su itin tvirtomis šoninėmis sienelėmis, kurios prailgina naudojimo laiką. Taip pat autonominiams elektromobiliams labai svarbu ir kuo mažesnis pasipriešinimas riedėjimui, nes tai maksimaliai padidina nuvažiuojamą atstumą – įprastai tokios padangos turi siaurą ir aukštą profilį, kuris mažina aerodinaminį ir riedėjimo pasipriešinimą. Be to, aukštesnės padangos atsparesnės sunkių elektromobilių apkrovai, o tai ne tik didina jų ilgaamžiškumą, bet ir gerina valdymo savybes.