Ketvirtos kartos Kia Sportage – greitas važiavimas ant ledo

Prekybos salonuose kaip tik pasirodė ketvirtos kartos Kia Sportage. Pirmasis šios versijos su keturiais varančiaisiais ratais išbandymas vyko iš dalies nestandartinėmis sąlygomis – greito čiuožimo trasoje.

2016-08-12 10-54-13 Скриншот экрана

Kas ant ledo bus greitesnis – čiuožėja ar Kia Sportage su 185 AG dyzeliniu varikliu, dygliuotomis padangomis ir visų ratų pavara? Šį nestandartinį duetą pristatome važiuodami ketvirtos kartos Kia Sportage. Viskas paaiškėjo jau pačioje dvikovos pradžioje – naujasis korėjiečių modelis neturi jokių šansų prieš sportininkę profesionalę. 500 m distancijoje čiuožėja aplenkė automobilį daugiau kaip 10 s. Taigi ant ledo ir lyginant su profesionale, ketvirtos kartos Sportage neturi šansų. O štai kitoje testo dalyje važiuodamas miesto gatvėmis, jis atrodo tikrai fantastiškai. Po šio korėjiečių SUV kapotu veikia dyzelinis 185 AG variklis. Jis tylus ir kartu su šešių pavarų mechanine greičių dėže suteikia daug malonumo kelionėje.

2016-08-12 10-55-20 Скриншот экрана

GERAI SUDERINTA PAKABA

Pakaba veikia daug geriau nei ankstesniame modelyje, be to, ji elgiasi tyliai važiuojant per nelygumus. Tinkamai suderinta važiuoklė sudaro įspūdį, kad važiuojant didesniu greičiu Sportage tvirtai įveikia posūkius. Dar vienas privalumas – preciziška vairo sistema. Jau ankstesnis Sportage buvo erdvi transporto priemonė, o dabar viduje vietos dar daugiau. Ypač patekinti bus ant galinių sėdynių įsitaisę keleiviai, nes čia jiems vietos užtenka ir ties pečiais, ir ties kojoms.

2016-08-12 10-56-04 Скриншот экрана

ERDVUMAS

Be abejo, automobilio privalumas – erdvi bagažinė, kurios talpa, kai joje įdėtas atsarginis ratas, siekia nuo 491 iki 1492 litrų. Versijoje su remonto rinkiniu viskas dar geriau, nes nenulenkus sėdynių jos tūris yra 503 litrai. Kia Sportage versijos vidaus privalumas yra patrauklus prietaisų skydelio dizainas. Be to, centrinė konsolė pakreipta į vairuotoją, o dėl to ir logiškai išdėstytų jungiklių lengviau valdyti visus prietaisus. Automobilyje netrūksta ir priedų: atbulinės eigos kameros, automatinio stabdymo prieš kliūtį funkcija, palydovinė navigacijos sistema su aštuonių colių ekranu, sportinės sėdynės su odiniais apmušalais, įvairios chromuotos detalės. Visa tai tam, kad šio automobilio viduje vyrautų maloni atmosfera ir kelionė būtų komfortiška ir saugi. Lietuvoje Sportage bus siūlomas su dviem benzininiais varikliais – įprastu 132 AG ir nauju 177 AG. Dyzelių gamą sudarys tris versijos: silpniausios, 1,7 l darbinio tūrio, galingumas siekia 115 AG. Bus ir dvi skirtingo galingumo (136 ir 185 AG) dviejų litrų versijos. Pasirinkimui – mechaninė, klasikinė automatinė arba dviejų sankabų greičių dėžės. Pigiausia versija su prabangesne nei ankstesnio modelio įranga kainuos nuo 17 990 eurų.

2016-08-12 10-56-04 Скриншот экрана2

ABL, 2016 m. Nr. 3