Didelis dėmesys skiriamas tvarių sutvirtinimo elementų, užtikrinančių padangos stabilumą ir našumą visą naudojimo laiką, alternatyvų kūrimui. Šiandien jie yra gaminami iš plieno ir tekstilės – lengvųjų automobilių padangose šių sutvirtinimo medžiagų dalis sudaro apie 18 procentų, komercinių automobilių padangose ši dalis yra dar didesnė. „Continental“ nuolat plečia tvaresnių medžiagų, įskaitant perdirbtą plieną ir poliesterio audinį, pagamintą iš perdirbtų plastikinių butelių, naudojimą. Be to, bendrovė naudoja novatoriškas alternatyvas visoms žaliavoms, tokias kaip sintetinį kaučiuką iš panaudoto kepimo aliejaus, dervas iš biologinių atliekų ir siliką iš ryžių lukštų pelenų.
„Mes neišradinėjame rato iš naujo, bet išrandame padangą, naudodami tvaresnes medžiagas ir aplinkai draugiškesnius gamybos procesus, – sako dr. Matthias Haufe, „Continental Tires“ Medžiagų kūrimo ir industrializacijos vadovas. – Tai liečia ne tik pačią gumą, bet ir medžiagas, kurios gumai suteikia formą ir užtikrina padangos stabilumą bei saugumą. Perdirbtas plienas ir poliesterio audiniai, pagaminti iš perdirbtų plastikinių butelių, yra svarbūs tvaresnei padangų gamybai. Mūsų tikslas – per penkerius metus padangose naudoti bent 40 procentų atsinaujinančių ir perdirbtų medžiagų. Kiekviena alternatyvi medžiaga mus artina prie šio tikslo.“
Tvaresnis plienas ir poliesterio audinys saugioms padangoms
Plienas ir poliesteris yra būtini padangų eksploatacinėms savybėms ir saugumui. Plienas gali būti naudojamas daugelyje padangų komponentų. Pavyzdžiui, komercinių transporto priemonių arba specializuotose padangose karkasas sutvirtinamas itin tvirtu plieniniu kordu, kuris užtikrina išskirtinį patvarumą, didelę keliamąją galią ir suteikia galimybę padangas restauruoti. Plienas taip pat naudojamas briaunų apvadų, tvirtai prispaudžiančių padangas prie ratlankio, gamybai. Galiausiai, plieninis kordas yra naudojamas įprastose lengvųjų ir komercinių automobilių padangose – jis didina atsparumą pradūrimams, protektoriaus stabilumą ir komfortą, mažina triukšmingumą, padeda didinti degalų naudojimo efektyvumą ir elektromobilių nuvažiuojamą atstumą, be poveikio saugumui ir našumui.
„Continental“ daug dėmesio skiria tvarumui ir kalbant apie iš poliesterio pagamintą audinį. Iš perdirbtų plastikinių butelių pagamintas poliesterio pluoštas naudojamas lengvųjų automobilių padangų karkasams sutvirtinti ir padidinti briaunos stabilumą, o vienos padangos karkaso medžiaga gali būti pagaminta net iš penkiolikos perdirbtų butelių. Poliesterio verpalai tampa tvirtu kordu, kuris sugeria padangos perduodamas jėgas ir išlieka nepakitęs net ir esant didelei apkrovai ir temperatūrai. Šie novatoriški poliesterio siūlai jau naudojami lengvųjų automobilių serijinių padangų „Continental UltraContact NXT“ gamyboje. Perdirbti plastikiniai buteliai gaunami tik iš tų regionų, kuriuose nėra uždarų butelių perdirbimo ciklų.