Citroën pirmą kartą pristatė naujausią savo koncepcinį automobilį ELO, kurį lydi trys raktiniai žodžiai: REST, PLAY, WORK, t.y. poilsis, žaidimas, darbas. Automobilio centre – išmanusis salonas, kurį prireikus galima transformuoti į miegamąją zoną, biurą arba šešiavietę transporto priemonę.
Šiuolaikinis gyvenimas reiškia nuolatinį judėjimą ir pasiruošimą įvairioms situacijoms. Kuriant ELO, buvo atsižvelgta būtent į tokį lankstumą ir dinamiškumą. Tai ne tik transporto priemonė, skirta nuvykti iš taško A į tašką B, bet ir mobili erdvė bei palydovas kiekvienoje situacijoje – nesvarbu, ar reikia judėti, ilsėtis, žaisti ar dirbti. Taigi, Citroën dizaineriai ir inžinieriai sukūrė koncepcinį automobilį, kurio paskirtis nesibaigia pasiekus kelionės tikslą.

ELO tikslas – parodyti, kad už kompaktiškos išorės slypi labai erdvus ir praktiškas salonas. Dėka 100 proc. elektrinių sprendimų, į vos 4,1 metro ilgio ir 1,7 metrų aukščio automobilį sutalpintas išties erdvus ir funkcionalus salonas, kurį galima vadinti gyvenamąja erdve ant ratų.
Standartinio išplanavimo automobilyje yra keturios sėdimos vietos: vairuotojo sėdynė priekyje centre, iš kurios atsiveria didžiulis panoraminis vaizdas, ir trys sėdimos vietos galinėje eilėje. Jei reikia daugiau sėdimų vietų, galima lengvai ištraukti dvi papildomas sėdynes ir padidinti sėdimų vietų skaičių iki šešių. Vairuotojo sėdynę galima pasukti 180 laipsnių kampu, kad būtų patogu bendrauti su keleiviais sustojus arba sukurti „biurą“ su darbui tinkamu stalu.

Bagažinėje rasite du išlankstomus pripučiamus čiužinius, kuriuos galima pripūsti naudojant automobilyje įmontuotą kompresorių. Čiužinių pagalba saloną galima paversti dvigule lova. Nuo lubų galima nuleisti projektoriaus ekraną, ir, žinoma, automobilyje yra ir speciali vieta projektoriui pritvirtinti, todėl galite mėgautis filmų vakarais svetainėje ant ratų bei gamtos apsuptyje.

Ir automobilio išorės dizainas pritaikytas kelionėms. Automobilio bamperiai pagaminti iš minkštesnės medžiagos, kuri geriau tinka smulkiems daiktams susidėti, o sustojus tarnauja kaip mažos lentynėlės. Duryse yra kabliukai tentui pritvirtinti, bagažinė suprojektuota taip, kad būtų patogu sėdėti, o V2L (vehicle-to-load) arba atvirkštinio įkrovimo sistema leidžia automobilio sukauptą energiją panaudoti kitiems išoriniams įrenginiams maitinti.

Ar toks koncepcinis automobilis taps realybe, sunku pasakyti, tačiau jis tikrai suteikia tam tikrą kryptį ir perspektyvas Citroën ateičiai. Pirmą kartą oficialiai ELO bus pristatytas visuomenei Briuselio automobilių parodoje „Motor Show“ sausio 9 d.